wat is het toch?

Ziekten, ongedierte, verwondingen en de rui.
Ook nagels/sporen/snavel/kammen/vleugels etc
Gebruikersavatar
monique
Berichten: 11423
Lid geworden op: 25 sep 2002 19:17
Land: nederland
M/V: V
Locatie: hoeksche waard

Re: wat is het toch?

Berichtdoor monique » 05 jul 2008 15:38

Het spijt me, maar ik had je topic niet echt gevolgd. Ik heb het net even gelezen, en ja dat zijn moeilijke dingen waar het lastig advies over geven is.
Pootproblemen zijn heel erg moeilijk, en ook de voorspelling of dat het goed komt.

Je schreef dat de eerste keer de hen opknapte na het geven van oa ontwormen en vitaminen. Heb je nu de laatste keer ook vitaminen gegeven?

Gebruikersavatar
mac
Berichten: 3014
Lid geworden op: 24 mar 2006 22:53
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: Groningen

Re: wat is het toch?

Berichtdoor mac » 05 jul 2008 22:47

Ja ik heb haar laatste keer ook al vitamines gegeven.
Dit heeft geen effect gehad op haar conditie.
Ze doet niet zo moeilijk als ik haar moet druppel geven, ik kan haar zo oppakken van de grond, en als ze slaapt uit nest, want ze slaapt niet meer op stok sinds ze zo'n last van dr poot heeft.
Ook kan ik haar gewoon op schoot laten liggen zonder haar te hoeven vast houden, dit is dus makkelijk en geeft mij geen reden om te zeggen ik stop met druppels geven.
Ze heeft er geen stress van en daar ben ik blij om.
Maar dat ik eigenlijk geen verbetering zie maakt me wel wat ongerust.
Ik begin te twijfelen of het pijn is, of dat het komt omdat ze haar poot niet meer goed voelt.
Dat zou dus eventueel kunnen duiden op een zenuwbeschadiging.

Gebruikersavatar
baru0501
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20 jun 2008 22:21
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Warfstermolen (Friesland)
Contacteer:

Re: wat is het toch?

Berichtdoor baru0501 » 06 jul 2008 13:06

Jeetje, wat vervelend dat er nog geen verbetering in zit. Ik kan je met advies ook niet verder helpen helaas.. Ik hoop met je mee dat ze geen pijn heeft, dan zou je het nog even aan kunnen zien. Als ze wel pijn heeft en er treedt geen verbetering op, dan wordt het een heel ander verhaal vrees ik.. Sterkte!


Terug naar “Kippenziekten, verwondingen, ongedierte rui etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten