grootste bloedluisuitbraak ooit

Ziekten, ongedierte, verwondingen en de rui.
Ook nagels/sporen/snavel/kammen/vleugels etc
Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19167
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: grootste bloedluisuitbraak ooit

Berichtdoor Isabel » 17 aug 2018 10:58

Met of zonder gif, je bestrijdt ze omdat het jou zo beter uitkomt. Ga niet schijnheilig zitten doen dat je je zorgen maakt dat de natuur naar de knoppen gaat. Jij bent alleen bang dat je terras naar de knoppen gaat.

Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: grootste bloedluisuitbraak ooit

Berichtdoor Trea » 17 aug 2018 14:06

:offtopic: Waar komt die haat vandaan? Dit slaat echt nergens op.
Tuurlijk ben ik geen heilig boontje. Maar ik doe wel een beetje mijn best om mileuvriendelijk te leven. Tuurlijk ben ik niet in alles en altijd consequent. Dat is geen doen en wat ik in mijn eentje doe helpt ook nauwelijks op een schaal van 6 of 7 miljard mensen.

Ik ben wel oprecht bezorgd over de natuur. En dan heb ik het niet over mijn stoepje maar over de wereld. Alle milieuvervuiling die de mens heeft veroorzaakt zorgt nu al voor allerlei ellende. Zoals insectensterfte, modderstromen, hittegolven en orkanen. Als de overheid / europa / g8 / wereldleiders niet meer gaan doen om het tij te keren, gaat onze hele beschaving naar de knoppen.

Die paar regels die er zijn, zijn er niet voor niets en broodnodig. En mensen die de milieuregels die de overheid oplegt aan hun laars lappen mogen ze van mij in de kippenstront zetten. :gutgut: :mrnono:

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19167
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: grootste bloedluisuitbraak ooit

Berichtdoor Isabel » 17 aug 2018 14:38

Als je dit al haat vindt... :frons:
Aan mijn kant geen haat hoor. Ik houd alleen niet van mensen die hypocriet zijn. Zichzelf tegenspreken als het in hun straatje past.

Ik lees zo'n beetje met alle topics mee, reageer alleen niet altijd. En het valt mij op dat je jezelf vaak tegenspreekt. Wees consequent en houd je er ook aan. Of denk iets langer na voordat je wat plaatst op het forum.

frankip
Berichten: 2949
Lid geworden op: 15 jan 2009 20:07
Land: nl
M/V: M

Re: grootste bloedluisuitbraak ooit

Berichtdoor frankip » 18 aug 2018 19:10

Trea , als je zo tegen vervuiling ben , begin dan zelf met minder te vervuilen , een goed begin zou zijn dat je niet elk topic vervuilt met je adviezen die niet op eigen ervaring gebaseerd zijn.

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: grootste bloedluisuitbraak ooit

Berichtdoor lnge » 18 aug 2018 20:10

Tijd voor een slotje hier :slotje:

Allemaal weer diep ademhalen, tot rust komen en dan vol goede moed weer verder.


Terug naar “Kippenziekten, verwondingen, ongedierte rui etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten