Kuikenvraag

De leg, eieren, broeden, broedmachine, broedsaf maken, kuikens en kuikenopfok
José
Berichten: 8278
Lid geworden op: 10 mar 2009 11:21
Land: Nederland
M/V: V
Contacteer:

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor José » 28 aug 2017 00:06

De temperatuur mag wel iets hoger, liefst 37.8. Niet warmer, maar 37.0 is wat te koel en dan kan het langer duren voordat ze uitkomen.

Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Fryske » 28 aug 2017 09:07

Is idd. te laag. Is dat steeds zo gweest dan gaan ze later uitkomen. Dus niet meteen in de stress schieten als er niets gebeurd :-D

Gebruikersavatar
Meneerkanarie
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 aug 2017 16:51
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Meneerkanarie » 28 aug 2017 09:17

Fryske schreef:Is idd. te laag. Is dat steeds zo gweest dan gaan ze later uitkomen. Dus niet meteen in de stress schieten als er niets gebeurd :-D



Lol die machine doet alles automatisch.. ook temp
Thx zal kijken

Gebruikersavatar
Meneerkanarie
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 aug 2017 16:51
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Meneerkanarie » 28 aug 2017 09:27

Fryske schreef:Is idd. te laag. Is dat steeds zo gweest dan gaan ze later uitkomen. Dus niet meteen in de stress schieten als er niets gebeurd :-D


Nee is niet steeds zo geweest normaal was hij vast op 37.5 en toen laatste paar dagen omdat bijna uitkomt naar 37.0 automatisch gegaan. Heb veranderd naar 37.5 hoger kon machine niet m.

Kippenkweker257
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 aug 2017 10:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Kippenkweker257 » 28 aug 2017 10:05

Sorry hoor maar nadat ik je teksten lees lijkt het net of het je helemaal niks uitmaakt met je lol en zal wel goedkomen hoor.
Het is een serieus ding hoor kuikens uit de broedmachine opkweken, vergeet dat niet !

Je hebt het misschien vaker gehoord maar lees je even in ja, is alleen maar beter voor de kuikens en dan ben je voorbereid.
En dat je op de kinderboerderij werkt zegt nog niet veel dat jij alles dan al weet over kuikens.
Is het voor de leukigheid of geld verdienen ?

Gebruikersavatar
Meneerkanarie
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 aug 2017 16:51
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Meneerkanarie » 28 aug 2017 10:12

Ben bloed serieus :) deze kippen zijn voor mij zelf (thuis) toch vind ik het knap dat als ik lol zeg dat het niet serieus is. Maar prima heb niet echt veel aan deze reactie. Kippen zijn men leven en lol was meer van verbaast dat die machine alles automatisch zou moeten doen

Gebruikersavatar
Meneerkanarie
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 aug 2017 16:51
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Meneerkanarie » 28 aug 2017 11:59

José schreef:De temperatuur mag wel iets hoger, liefst 37.8. Niet warmer, maar 37.0 is wat te koel en dan kan het langer duren voordat ze uitkomen.



Bedankt voor het mee denken!

Kippenkweker257
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 aug 2017 10:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Kippenkweker257 » 28 aug 2017 13:16

Aan de reactie die je geeft aan me laat al zien dat het je niks kan schelen omdat je wel wat aan men reactie hebt maar dat laat ik zo en ik zie het wel verder hoe het gaat.

En lol en verbaasd zijn allebei twee verschillende betekenissen :roll:.

Gebruikersavatar
Meneerkanarie
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 aug 2017 16:51
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Meneerkanarie » 28 aug 2017 13:19

Kippenkweker257 schreef:Aan de reactie die je geeft aan me laat al zien dat het je niks kan schelen omdat je wel wat aan men reactie hebt maar dat laat ik zo en ik zie het wel verder hoe het gaat.

En lol en verbaasd zijn allebei twee verschillende betekenissen :roll:.



ik zie wel dat je van discussies houd aan je eigen pagina te zien het is genoeg keep going with life.
maak je niet zo druk. ze had me gewaarschuwd heb meteen veranderd als het me niks zou schelen zou ik het niet veranderen.

het is klaar ga maar met uw zelf bemoeien dan houden we het ook gezellig hier :)

Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: Kuikenvraag

Berichtdoor Fryske » 28 aug 2017 13:20

Hou op 'kippenkweker'! Alsjeblieft :(


Terug naar “Voortplanting, eieren, leggen, broeden en kuikens”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten