nachthok

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
Swoentje
Land: Nederland
M/V: V

Re: nachthok

Berichtdoor Swoentje » 03 apr 2015 14:19

De vraag is simpel genoeg. Ben benieuwd of je ook antwoorden krijgt. Op zich is het wel interessant om te weten, maar het zal ook voor iedereen anders zijn, omdat iedereen zijn kippen op een andere manier houdt. Als je hier regelmatig komt, lees je over zoveel verschillende manieren van voeren, dat een vergelijking bijna niet te doen is.

jantien
Land: nederland
M/V: V

Berichtdoor jantien » 03 apr 2015 15:27

Ik heb het nooit berekend, veel te lui voor en het interesseert me eigenlijk ook niet zo.
Nu zal ik het toch proberen te gaan berekenen, maar moet dan eerst nog even mijn kippenbestand gaan tellen en dat is nog niet zo eenvoudig :mrnono:
Als ik er achter ben plaats ik het, maar dat zullen dan enkel de voederkosten zijn.
Geen stalverschoning etc.

Hansm024
Land:
M/V: M

Berichtdoor Hansm024 » 03 apr 2015 17:37

bedankt voor jullie antwoorden.

Hansm024
Land:
M/V: M

Berichtdoor Hansm024 » 12 okt 2017 14:20

voor de eerste keer 3 welwillige NH blauwe die 15 eitjes hebben uitgebroed, ze zijn inmiddels 4 mnd.

de meesten houden het niet bij, ik heb het zoals met al mijn hobby's globaal bijgehouden.
moet het goedkoop ga dan naar de poelier.
net als in mijn groentetuin is alles spotgoedkoop als het klaar is om in de pan te doen.

ik wil beide niet missen voor de gezonde hap en gezelligheid.
de kippetjes zullen mij tot op het laatste moment dankbaar zijn voor de goede verzorging :puh2:

Terug naar “Huisvesting”