Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
Gebruikersavatar
BetsyEimers
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2017 19:47
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Bemmel

Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor BetsyEimers » 30 mei 2017 21:26

Heeft iemand ervaring met dierenhokken.eu? Ik heb daar de Classic 5 besteld op 23 mei, maar nog geen antwoord gehad op mijn vraag wanneer het hok geleverd wordt. Volgens de site leveren ze binnen 24-48 uur als het hok op voorraad is, en het hok is vlgs de site op voorraad.

Gebruikersavatar
Kip La La
Moderator
Berichten: 22988
Lid geworden op: 15 okt 2009 19:24
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Veluwe

Re: Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor Kip La La » 30 mei 2017 22:28

Misschien zijn hun berichten aan jou in je Ongewenste mail-box terecht gekomen?
Ik zou ze anders zeker even bellen.

Millamet
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2017 22:30
Land: Nederland
M/V: V

Re: Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor Millamet » 31 mei 2017 23:01

Wij hebben daar een paar weken geleden het Hoender 14XL hok gekocht (inmiddels uitverkocht, we hebben het zelf afgehaald). Voor de prijs een goed hok, we hebben wel een lichte aanpassing gedaan zodat het dak er snel af kan voor schoonmaken.
Hij zit in een oude stal en de showroom is niet heel erg strak en vrij donker, maar we werden wel netjes geholpen (geen pin aanwezig). Het hok was verpakt in twee grote en zware pakketten, ik zou zoiets persoonlijk niet graag laten versturen. Ik zou er inderdaad even achteraan bellen, misschien is er iets mis gegaan met de communicatie.

Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor Trea » 01 jun 2017 11:46

Soms gaat er wel eens iets mis met een bestelling per koerierdienst.

Zelf heb ik dat ook gehad met een grote foto op canvas van Albelli. Dat kwam niet door Albelli maar door het koeriersbedrijf in zuid limburg. Zij haden niet geleverd en ook geen briefje in de bus gedaan dat ze langs waren geweest. Vervolgens hebben ze het spul na een week in een depot te hebben gehad weer terug naar Albelli gestuurd. Na bellen, chatten en mailen , na 3 weken toch nog geleverd (op een ander adres).

Dit vond ik op internet over piro.
https://www.test-aankoop.be/klagen/publ ... 0061417-16

Gebruikersavatar
BetsyEimers
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2017 19:47
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Bemmel

Re: Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor BetsyEimers » 01 jun 2017 12:56

Bedankt voor de informatie. Ik blijf ze maar gewoon bellen (telefoon wordt niet opgenomen) en mailen tot ik bericht van ze krijg. 't Is tenslotte nog maar iets meer dan een week.

Gebruikersavatar
BetsyEimers
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2017 19:47
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Bemmel

Re: Dierenhokken.eu (Piro Wielsbeke, B)

Berichtdoor BetsyEimers » 02 jun 2017 13:00

Inmiddels bericht gekregen dat de koeriersdienst het hok teruggestuurd heeft naar Piro omdat het te groot of te zwaar was. Piro deelt mee het geld teruggestort te hebben en op zoek te zijn naar een andere vervoerder.


Terug naar “Huisvesting”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten