BROEDMACHINE RCOM MINI!

Forum alleen voor discussies en vragen over de kwaliteit en werking van broedmachines. Dus geen vragen over bijv. het uitkomen van kuikens in de broedmachine.
kippeneenden
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2018 12:15
Land: Nederland
M/V: M

BROEDMACHINE RCOM MINI!

Berichtdoor kippeneenden » 20 jun 2018 22:25

Beste mensen,

ik heb een Broedmachine Rcom Pro Mini, waarbij mijn eieren alle 3 al bewegen en nog 4 dagen moeten tot uitkomst, alleen heb ik een vraag over de broedmachine:

Is er iemand met deze broedmachine die weet of de luchtvochtigheid uitzich zelf stijgt naar 70% of niet? aangezien het over een aantal dagen al zover is hoor ik het graag.

dank

Dado
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2018 22:08
Land: nederland
M/V: M

Re: BROEDMACHINE RCOM MINI!

Berichtdoor Dado » 20 jun 2018 23:17

Zoals ik gelezen heb staat er dat alles automatisch is zoals: luchtvochtigheid, temperatuur en keren. Ik weet alleen niet of je deze machine bedoelt?

Dit is de link waar ik het heb gelezen:
https://www.kleinveeservice.nl/broedmac ... html?sl=nl

kippeneenden
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2018 12:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: BROEDMACHINE RCOM MINI!

Berichtdoor kippeneenden » 21 jun 2018 13:13

Ja klopt dit heb ik ook allemaal gelezen alleen ik kan dus nergens vinden dat die luchtvochtigheid automatisch omhoog gaat naar 60/70% wat nodig is de laatste 2 dagen. Dus daarom was ik benieuwd of iemand met zo zelfde broedmachine of een andere Rcom dit weet.

Orse Ket
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2019 12:09
Land: Nederland
M/V: V

Re: BROEDMACHINE RCOM MINI!

Berichtdoor Orse Ket » 16 apr 2019 10:29

Ik heb deze machine ook en ik weet het ook niet. Het zou automatisch moeten gaan, maar ik kan überhaupt niet zien hoe hoog de luchtvochtigheid is. Evenals de temperatuur. Hij blijft op 37 graden, terwijl ik hem toch omhoog heb gedaan


Terug naar “Broedmachines”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast