Temperatuur Rcom Kingsuro

Forum alleen voor discussies en vragen over de kwaliteit en werking van broedmachines. Dus geen vragen over bijv. het uitkomen van kuikens in de broedmachine.
Mads Baak
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2023 19:33
Land: Nederland
M/V: M

Temperatuur Rcom Kingsuro

Berichtdoor Mads Baak » 03 apr 2023 18:37

Hi, ik ben Mads en ik ben 10 jaar. Ik heb een gebruikte Rcom King Suro 20 met keer gekregen voor mijn verjaardag. Er is iets mis met de verwarming, want als ik hem op de hoogste temperatuur instel (42.0), dan is het nog steeds maar 36.5 graden in het midden van de broedmachine. Hierdoor heb ik nog geen uitkom gehad en is de broed voor de derde keer mislukt. Wie weet hoe we deze redelijk makkelijk en budgetvriendelijk kunnen repareren en welk onderdeel en instructie we daarvoor kunnen gebruiken. We hebben toch nog 250 euro betaald voor de machine, die dus niet doet wat ie moet doen.

De broedmachine staat in een donkere, stabiele omgeving zonder tocht of temp wisselingen.

Bedankt voor jullie tips...

Gebruikersavatar
tuff cookie
Berichten: 5588
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:47
Land: nederland
M/V: V

Re: Temperatuur Rcom Kingsuro

Berichtdoor tuff cookie » 03 apr 2023 21:15

Het beste kun je deze broedmachine opsturen naar "hobbybroedmachines.nl". Zij kunnen broedmachines repareren. Je kunt vragen hoeveel de reparatie zal gaan kosten. Dan kun je zelf beslissen of je dat wil. Zelf heb ik goede ervaring met dit bedrijf, ook betrouwbaar. Je kunt eerst bellen of mailen.


Terug naar “Broedmachines”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten