Nadenken en hoe aan te pakken.

Geschikte rassen, opfok, slachten, hulpmiddelen etc.
danielb
Berichten: 7145
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor danielb » 18 feb 2017 01:32

je hebt wel gelijk als je het in 1 topic houd het niet storend is voor diegene die uw topic toch niet lezen.

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 01:37

idd!

Marvel Comics :mrgreen:


Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 01:43




Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 01:51

Afbeelding

En ik begrijp ook wel dat het soms zeer onsamenhangend is......

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 02:01

Even wat modder van mijn veren afschudden.









danielb
Berichten: 7145
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor danielb » 18 feb 2017 03:55

je moet nadat je vertrokken bent op het autisme forum je achteraf niet terug gaan bewijzen,want dan ben je nu bezig om andere mensen te laten zien wat je kan of bereikt hebt en alles wat je doet moet je voor jezelf doen en niet voor een ander.
er is hier trouwens ook een topic over fijn.......stom....... en het topic spamcafe.
daar kun je denk ik ook plaatsen wat je wilt,maar in je eigen topic is dat normaal gezien ook geen probleem en misschien beter als je toch graag video filmpjes plaats ivm muziek.
of misschien kan jij zelf een topic starten met als titel "ontspanning"
je topic begint trouwens met nadenken en dat is iets wat jij veel doet denk ;)
maar voor mij blijft het raar dat je zo gefocust bent in het plaatsen van videos.
maar als dat je enige mankement is,dan is daar niets mee hoor ;)
en is trouwens niet verkeerd bedoeld.
waarschijnlijk hebben sommige forumleden hier op het kippenforum meer last van mij,dan van u :gutgut:
en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu niet weet of je echt met kippen gaat beginnen of een verslaving hebt om videos te plaatsen op het forum.
foei foei foei Daniel.
je moet zo geen vooroordelen hebben ;)

danielb
Berichten: 7145
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor danielb » 18 feb 2017 04:24

heb je toevallig ook interesse in het opzoeken van videos,maar dan niet gericht op muziek?
iedereen zoekt wel eens op een andere manier en 1 woord in de zoekfunctie kan al heel andere resultaten geven.
ik heb zo in het verleden al meer dan eens videos moeten opzoeken ivm met bepaalde topics waarin ik een antwoord gaf en ik niet altijd geloofd werd.
gelukkig hoeft dat niet (altijd) meer en hoef ik mij niet (meer) voor bepaalde forumleden te bewijzen.
foei foei foei Daniel. (komt misschien ook weer verkeerd over)
roddel roddel ;)
straks word uw topic gesloten door mijn schuld :gulzig:
nee hoor. (denk dat toch niet :gutgut: )
ik weet dat niemand zich aangevallen gaat voelen,want ik geef ineens ook toe dat ik ook wel eens fouten maak en ook niet alles meteen geloof :gutgut:
ik moet vandaag alles weer meer dan 1 keer lezen wat ik schrijf,want ben weer goed poepeloere :gutgut:
vandaag hard gewerkt en dan mag dat nog eens he en is trouwens weekend :gutgut:
straks denkt men hier dat ik ook autistisch ben :gulzig: en misschien is dat wel zo ;)
nee hoor,want ik pas mij redelijk goed aan,maar laat wel horen wat ik van iets vind of plaats gewoon mijn gedacht :puh2:
zou ook weer een ideaal bericht zijn voor het spamcafe :gutgut:

José
Berichten: 8278
Lid geworden op: 10 mar 2009 11:21
Land: Nederland
M/V: V
Contacteer:

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor José » 18 feb 2017 04:59

Lijkt me inderdaad beter om dit naar het spamcafé te verplaatsen. Hier lezen niet veel mensen omdat het een slachtersonderdeel is. En misschien vinden veel mensen die filmpjes best leuk. Dus daar heb je een groter publiek. Tevens hou je het consumptie-kippen gedeelte dan 'zuiver' voor waar het voor bedoeld is. ;)

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 21 feb 2017 02:23

Om eerlijk te zijn mag ik je al graag DanielB, heb geen enkele moeite met jou en kan snel genoeg meedenken met wat je bedoelt. Voor mij is het wel prettig dat iemand rechtdoorzee is en duidelijk is.

Er is ook helemaal niets mis om twijfels te trekken of ik wel of niet begin met kippen, daar is een forum ook voor bedoelt om je te kunnen verdiepen en een weloverwogen afweging te kunnen maken. Zo heeft het mij gebracht naar het feit dat ik de woning niet koop en dat het te klein is (mede omdat ik blijkbaar veel meer kan lenen dan dat ik wou en dacht) dus ben wat verder aan het kijken nu naar meer grond.

Voor mij os dit hele onderwerp ook een proces om dingen uit te zoeken en te kijken waar mijn doel ligt en wat ik echt graag wil. Tevens leert mijn ervaring dat wat ik nu leer, later weer van toepassing kan komen. :duimop:

----

@José, ik zoek juist geen publiek! Juist de eenzaamheid en het beperkte brengt mij tot rust. Ik ben heel snel bang dat er discussies ontstaan en dat ik dan verdwaal of boos begin te worden omdat ik het niet meer kan volgen. Ik heb in mijn hoofd enorm veel lade kasten die niet op elkaar aansluiten en allemaal in aparte delen zitten. Soms (naarmate ik ouder begin te worden meer) beginnen dingen op elkaar aan te sluiten en komt er een duidelijk systeem in. Zie mijn gedachten maar als een soort tetrix spel.....

----

mooie clip en ook op 1:30

Het enige wat ik doe is het teveel aan mensen weg werken.........

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 21 feb 2017 02:29

Afbeelding

Nu moet ik natuurlijk vragen hoeveel kuikens of eieren er verstopt zijn.... maar daar gaat het niet over.


Terug naar “Kippen (en overig pluimvee) voor consumptie”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten