Nadenken en hoe aan te pakken.

Geschikte rassen, opfok, slachten, hulpmiddelen etc.
Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 17 feb 2017 23:20

Moest nog even aan dat nummer van jou denken: วงเทอร์โบ TURBO MUSIC Sexy nong ja คันหู - My Itchy Ear

Toen kwam ik later nog op deze uit met een prachtige videoclip en dacht nog aan de trein met de hondenkop!


Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 17 feb 2017 23:27

Denk dat ik binnenkort even een paar kippen koop puur voor de slacht om een beetje te oefenen en te kijken of mij dat makkelijk af gaat. Denk dat het wel goed moet komen en als ik dan de smaak te pakken heb dan wil ik dat toch wat meer voorrang geven.

En met het slachten afval kan ik dan een prachtige maden kwekerij maken, ton in ton op driepoot :duimop:

danielb
Berichten: 7152
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor danielb » 17 feb 2017 23:43

enkele kippen puur voor de slacht zou ideaal zijn.
die blijven toch niet lang :gutgut:
maden moet je niet gaan kweken.
bah.....
gaat stank geven en zeker met afval van geslachte kippen.
steek je best gewoon de grond in.

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 17 feb 2017 23:45

Meh... had er rekening mee gehouden en dacht daarom ook de compost bakken naast de ren te plaatsen. Heb toch geen achterburen. En een beetje stank.... moet kunnen toch. :lol:

Eyyy het is toch niet mijn fout dat de natuur soms stinkt.....



Zingt ze nu: it ain't my fart? :mrgreen: en dan ook op 1:21 prachtig....


Als ik de compostbakken tegen de ren aanzet kunnen ze wellicht ook nog af en toe wat lekkers snaaien.

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 00:15

Ga soms even snel in gedachten.... jij zij 2pac en ik dacht aan colors. Brengt mij van 2pac True Colors feat Phil Collins.

Pasen is van de eieren... toch? Beetje verdieping (wel allemaal wat vaag soms en twijfelachtig) brengt mij naar: Cyndi Lauper - True Colors

Afbeelding



Ga hem niet uitleggen, maar iemand die wel eens wat gezocht heeft over pasen en eieren moet hem wel weten. ;)

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 00:26

Soms ga ik er zo blind vanuit dat het duidelijk is wat ik bedoel en denk dan ook dat mensen de video bekijken, dus voordat ik weer de fout maak wat mij al tig keer is verteld....


Afbeelding

Spinnenweb en de lamp. :roll: Voor mij heel logisch en weet dat het er in zit maar let er al niet meer goed op.


Er was geen bevruchting ;) Maria....

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 00:44

Afbeelding

Kan hem wel stap voor stap doen..... maar waar ben ik dan nog mee bezig. Een haan die constant blijft treden.....

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 00:53





danielb
Berichten: 7152
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor danielb » 18 feb 2017 00:56

misschien handig als je geen videos meer plaatst of links naar videos toe.
zul je meer reactie krijgen op je topic,want niet iedereen gaat je serieus nemen als je dat blijft doen ook al ben je serieus naar de vragen of voorstellen richting je topic.
ik heb er geen last van hoor,maar het blijt een kippenforum he ;)

Fets
Berichten: 310
Lid geworden op: 09 feb 2017 21:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Nadenken en hoe aan te pakken.

Berichtdoor Fets » 18 feb 2017 01:23

Wellicht is dat juist de bedoeling ;)

Poosje terug zat ik nog op een autisten forum maar het lukte mij niet door te veel mensen en dat ik mij te veel bezig hield met anderen. Verdwaalde constant maar weer en werd boos. Helaas zullen ze nooit weten dat deze idioot een woning aan het kopen is en dat ik nog niet zo vreemd ben als je mij eenmaal kent.

Ik weet dat ik bewust die keuze maak om mij wat vreemd voor te doen, stukje bescherming. Als ik meningen toelaat van iedereen dan weet ik ook dat er discussies kunnen komen waardoor ik ondergesneeuwd raak. Het is dan ook een tactiek om mensen op afstand te houden.

Zolang ik het maar in 1 toppic hou dan ben ik redelijk veilig en kan ik nog redelijk mijn gang gaan en vervuil een forum niet. Ik heb geleerd dat dit goed is om te doen en dan niet te snel verwijdert ga worden of waarschuwingen krijg. En ik kan dat hier rustig zeggen omdat er toch vrijwel geen moderators of beheerders zijn die ingrijpen. (mits ik maar op onderwerp blijf en verder nergens afdwaal in andere onderwerpen)

En om eerlijk te zijn vindt ik het ook wel een kick dat ik op een autisten forum niet begrepen ben en ondertussen nu gewoon een master plan aan het uitvoeren ben. De kick dat ze mij niet konden volgen en dachten dat muziek allemaal vaag was.

Ik heb straks mijn huisje, mijn kippen, mijn vlees en mijn eieren! En fuck hun dan maar. Hoewel de beheerders wel extreem coulant zijn geweest naar mij toe. Maar ze zullen het nooit weten en dat maakt ook verder niet uit.

En vroeg of laat als ik het voor elkaar heb en mijn plan uitgevoerd is ga ik mij vast nog wel een keer aanmelden om te laten zien dat ik niet zo dom was! Maak ik een video van mijn tuin, kippen en huis..... Proof!



Terug naar “Kippen (en overig pluimvee) voor consumptie”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten