Orpington buff haantje, kan helaas niet blijven

ALLEEN advertenties waarin je dieren aanbiedt.
Ze blijven 60 dagen staan.
Sammiekip
Land: nederland
M/V: V

Orpington buff haantje, kan helaas niet blijven

Berichtdoor Sammiekip » 30 sep 2018 08:40

Goedemorgen,

Ik ben hier nieuw op het forum, maar heb al vaak informatie hier vandaan gehaald met betrekking tot mijn kippen. Nu dacht ik laat ik eens een account aanmaken.
Ik zit met het volgende, ik heb maar een paar kipjes voor de hobby. 1 van mijn hennen is broeds geworden en bleef 24/7 op het nest zitten. Dus heb eieren voor haar gekocht, bevruchte eieren. Deze zijn uitgekomen, maar nu zit ik met het probleem dat er (hoogstwaarschijnlijk, volgens mijn vogelarts en ik denk het ook) een haan bij zit.
Nu kan ik die in een woonwijk niet houden, vanwege geluidsoverlast. Dus ik dacht hem te castreren, maar hier zitten uiteraard veel risico's aan vast..dus voordat ik dit doe wil ik kijken of ik een huisje kan vinden voor hem. Want anders gaat hij ergens heen waar hij in de soep beland en als dat gebeurd neem ik liever het risico van een castratie, want dan heb ik niks te verliezen.

Dus ik dacht misschien is er iemand hier die nog een plekje heeft voor deze haan? Want toen ik begon aan het eieren verhaal had ik een soort van back-up plan geregeld voor de hanen, maar deze gaat helaas niet meer door. En vele zullen dan zeggen dan wordt hij geslacht of gaat de pan in, maar ik ben zo een idioot die zich is gaan hechten aan het beest... dus probeer liever eerst andere dingen haha.

Ik zit zelf in Nieuwegein, dus regio Utrecht.
EDIT: oh en hij is zaterdag 15weken geworden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Dieren AANGEBODEN”