Serama haan raszuiver volbloed tam mak haantje

ALLEEN advertenties waarin je dieren aanbiedt.
Ze blijven 60 dagen staan.
Joleen
Land: Nederland
M/V: V

Serama haan raszuiver volbloed tam mak haantje

Berichtdoor Joleen » 06 dec 2018 10:49

Op 19-7-2018 kroop dit haantje uit een ei. Vader en moeder zijn raszuiver en geringd en ik betaalde 100 euro voor hen. Voorouders zijn geïmporteerd uit Maleisië. Zie laatste foto van de ouders. Dit haantje is niet geringd. Eventueel mag er een hennetje met hem mee in goed overleg.

De vleugels van het haantje komt meer en meer bruin/rood door. En ook de nekbevedering begint meer rood/bruin door te komen. Mooi diertje. Maar belangrijker is dat het een lief en tam haantje is. Als het kon, zou ik hem houden. Maar meerdere haantjes bij elkaar gaat toch moeilijk. Dus ik zoek een goed tehuis.

Dit haantje heeft zijn eigen toompje nodig en ruimte in een tuin om rond te scharrelen. Ik vind het belangrijk dat hij goed terecht komt en wil hem graag een keer bezoeken.

Een goed nachthok is belangrijk. Hier heb ik een infrarood paneel in het hok om ervoor te zorgen dat ze niet te koud zitten in de koude winterdagen. Ze zijn vrij klein mijn kipjes. B-klasse. Bij vorst blijven ze (uit zichzelf) in het hok.

Hij eet uit de hand en is knuffelbaar. Je kunt hem makkelijk oppakken. Hij heeft minimaal 2 eigen hennetjes nodig om een blij haantje te zijn.

Voor meer informatie en foto's, mail gerust. En kom vrijblijvend kijken om hem te ontmoeten.

Afbeelding

Vader en moeder:
Afbeelding

Terug naar “Dieren AANGEBODEN”