gezocht 'allerhande zaken '

ALLEEN advertenties waarin je dierenartikelen zoekt.
Ze blijven 60 dagen staan.
MamakeVdochter Zoe
Land: belgie
M/V: V

gezocht 'allerhande zaken '

Berichtdoor MamakeVdochter Zoe » 19 mei 2017 19:53

Beste ,

Wie heeft nog het volgende dat deze wenst te verkopen aub ;

een katten/hondenbench voor zowel grotere kuikens in te zetten in de ren alvorens deze los te laten bij grotere kippen alsook voor ongewenste broedsheid ,

ik zoek tevens nog enkele voederverdelers en watervoorziening , ik ging naar de Huygen in Heist omdat gezegd was dat die een flink pak goedkoper zou zijn dan de meesten maar dat moet wel een flauwe grap geweest zijn dan :shock: :crazyeyes: , voorkeur gaat uit naar de gekende oudere systemen ( langwerpige bakken bij voeding in metaal met tussenstukken ) , mogen er ook zijn om op te hangen ( niet de systemen om ergens neer te zetten , deze zijn gewoon te onhandig voor een ( eigenlijk nog steeds te grote groep ) , ze trappen de waterbakken zo ie zo omver , hetzelfde met voederverdelers maar dit geeft dan gelukkig minder problemen in de kippenkeet dan :roll: ,

alsook gezocht : iemand die toevallig zijn oude hok afbreekt en dus stukken hout te over heeft ( dat van mij krijgt een totale nieuwe twist dus )
mocht iemand deze zaken nog liggen hebben graag seintje ! Over prijs komen we wel uit .

alvast dank ,

MVG

Terug naar “Dierenartikelen GEVRAAGD”