Opvangnijn Suzette & kids

lauren
Berichten: 1529
Lid geworden op: 03 okt 2010 15:35
Land: Belgie
M/V: V

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor lauren » 14 aug 2011 02:08

Ik kan echt niet wachten, altijd als ik ze zie lijkt het alsof ik ga smelten van geluk, een gloed van liefde die je vult. :hartje:

En nee, dat is niet overdreven, ik word echt een giecheltrut als ik ze zie :roll:

Gebruikersavatar
Flou Flou
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 mar 2011 02:57
Land: Italia
M/V: V

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Flou Flou » 14 aug 2011 02:13

Ben blij voor je dat het wat overzichtelijker wordt. Ben benieuwd naar de konijntjes. Zal ook weer 's foto's op foto-forum zetten van de werkelijk ongelooflijk koddige halfwas kippen met reuze-voeten. We bekijken elkaars foto's pas laat denk ik, zo om deze tijd. Het is goed dat je werk kunt delegeren en nu nog hoop ik voor jou dat je daar niet op in springt door weer iets nieuws er bij te nemen dat weer alle vrij gekomen tijd opslurpt. Die tijd is om te bekomen van de overuren!

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Lies » 14 aug 2011 02:20

Flou Flou schreef:Ben blij voor je dat het wat overzichtelijker wordt. Ben benieuwd naar de konijntjes. Zal ook weer 's foto's op foto-forum zetten van de werkelijk ongelooflijk koddige halfwas kippen met reuze-voeten. We bekijken elkaars foto's pas laat denk ik, zo om deze tijd. Het is goed dat je werk kunt delegeren en nu nog hoop ik voor jou dat je daar niet op in springt door weer iets nieuws er bij te nemen dat weer alle vrij gekomen tijd opslurpt. Die tijd is om te bekomen van de overuren!



De overuren blijven nog wel even en hoewel onverstandig pluk ik toch maandag een en ander uit het park. Wat dat een en ander gaat het niet redden anders. Ik zie wel even. Evt kan ik ook nog wat kwijt in konijnenasiels die vol zitten - zo gaat dat altijd. Nog weer even schuiven met wat kooien en dan past er nog wel wat bij. Konijnen opvangen en overbelasting gaan hand in hand lijkt het. Ik ben gelukkig niet de enige. Tsja, wat doe je als je ze ziet afzien.. In september zal het rustiger worden en dan is er neem ik aan tijd voor goed overleg en verdere actie.

De hulp die ik vandaag had was super maar deze vriendin gaat me elke week even helpen. En daarna gezellig samen eten :P

Zal morgen eens je foto's van de kuikens met sloffen bekijken. Nu even verder, een slak buiten zetten die hier nu al een uur rondkruipt :crazyeyes: Geen idee hoe die hier komt. Zat zeker op mij ofzo. En nog even laatste konijnendingen doen. Het is te laat eigenlijk. Mja.

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Lies » 14 aug 2011 02:21

lauren schreef:Ik kan echt niet wachten, altijd als ik ze zie lijkt het alsof ik ga smelten van geluk, een gloed van liefde die je vult. :hartje:

En nee, dat is niet overdreven, ik word echt een giecheltrut als ik ze zie :roll:



Je zult moeten wachten Lauren want ik ga zo naar bed. Gaap. Je mag een giecheltrut worden hoor. Ze zijn ook aanbiddelijk.
Weet je wat, ik zal je een foto opsturen! Tegen de tijd dat ik die heb laten printen laat ik het je weten. Duurt nog even.

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Lies » 14 aug 2011 14:01

-
Laatst gewijzigd door Lies op 28 aug 2011 17:31, 2 keer totaal gewijzigd.

lauren
Berichten: 1529
Lid geworden op: 03 okt 2010 15:35
Land: Belgie
M/V: V

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor lauren » 14 aug 2011 14:10

Die kleine tandjes op de middelste foto :lol:

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19167
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Isabel » 14 aug 2011 15:14

Die vielen mij ook al op! :-D
Wacht maar tot die groter worden... ;)

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Lies » 14 aug 2011 15:42

Isabel schreef:Die vielen mij ook al op! :-D
Wacht maar tot die groter worden... ;)


Ja mij ook en op die foto zie je dus ook al snorharen. Als die tandjes groter worden... dan heb je geen waakhond meer nodig! Het zijn echt enorm pittige dieren :gulzig:
Laatst gewijzigd door Lies op 14 aug 2011 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
muts
Berichten: 734
Lid geworden op: 13 mar 2008 20:12
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor muts » 14 aug 2011 15:54

Ik vroeg mij af... zouden mensen het door hebben dat er iemand in het park is die konijnen vangt en ze meeneemt? Dat ze denken , als ik ze daar dump komt het wel in orde.... ??

wat een poepies he!

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Opvangnijn Suzette & kids

Berichtdoor Lies » 14 aug 2011 15:57

muts schreef:Ik vroeg mij af... zouden mensen het door hebben dat er iemand in het park is die konijnen vangt en ze meeneemt? Dat ze denken , als ik ze daar dump komt het wel in orde.... ??

wat een poepies he!



Ehm... die mensen denken niet ;) Echt niet, anders zouden ze het niet doen. Ze doen het niet met het idee dat ze hun konijn een langzame nare dood en veel stress bezorgen. Ze denken wel dat in orde komt. Een konijn in het gras ziet er leuk uit, verder denken ze dus niet.

Ja, het zijn echt heerlijke beesies. Als ze groot zijn neem ik maar weer nieuwe :mrnono:


Terug naar “Konijnen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten