mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedster

Dieter
Berichten: 4908
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:08
Land:
M/V: V
Locatie: Westkerke

Re: mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedst

Berichtdoor Dieter » 29 jan 2015 20:25

Iedereen geeft het advies om de dieren niet bij elkaar te plaatsen. Tja, als je toch niet kunt laten, dan kunnen we je écht niet tegenhouden, natuurlijk.

Swoentje
Berichten: 2260
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:50
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Sprang-Capelle

Re: mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedst

Berichtdoor Swoentje » 29 jan 2015 23:20

Je gelooft het niet als je het leest. Ik verbaas me ook altijd ernstig over dit soort dingen! Dit wil je je kleine voedstertje toch niet aandoen!!
Als je nu eens handelde naar je forumnaam! Dat zou voor beide konijnen toch wel heel fijn zijn!
Heb je ook een reden om je rammelaar pas volgende maand te laten castreren? Je geloof of zo? Over 3 dagen is het februari, dus waarom niet meteen morgen? Heb je dat ook maar gehad.

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedst

Berichtdoor lnge » 29 jan 2015 23:45

Swoentje schreef:Heb je ook een reden om je rammelaar pas volgende maand te laten castreren? Je geloof of zo? Over 3 dagen is het februari, dus waarom niet meteen morgen? Heb je dat ook maar gehad.

De afspraak is gemaakt, dus de bedoeling is goed. Iemand kan natuurlijk goede redenen hebben om iets even uit te stellen, daar hoef je niet voor te geloven. Ik stel wel eens iets uit omdat het mij financieel even niet uitkomt bijvoorbeeld ;)

bunny_love
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jan 2015 18:04
Land: Nederland
M/V: V

Re: mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedst

Berichtdoor bunny_love » 31 jan 2015 15:16

Zoals het forum als zegt vraag ik om advies niet om een preek maar ik heb me eigen redenen dat ik het morgen nog niet kan doen maar ik ga ze niet bijelkaar zetten en dit doen als mijn ram gecastereerd is :gulzig:
Ik wil in ieder geval jullie allemaal hartelijk bedanken en als er iemand nog ervaring heeft met casteren met plaatselijke verdoving hoor ik graag hoe dat verlopen is :-D

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: mijn 1 jaar oude rammelaar wilt rijden op 7 weken voedst

Berichtdoor lnge » 31 jan 2015 15:27

http://www.bunnybin.nl/Castratie%20en%2 ... isatie.htm
Als je hier helemaal naar beneden scrollt lees je over hun ervaring met castratie onder plaatselijke verdoving.


Terug naar “Konijnen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten