De familie Wortel

Marakip
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:16
Land: Belgie
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor Marakip » 24 apr 2011 16:53

Maar is je meisje dan zwanger gemaakt door een wild konijn of door een gedumpt huis konijn? Als het het laatste is zou ik ze proberen te vangen en naar de konijnen opvang brengen. Voordat ze nog eens binnenbreken of je eigen konijnen uitbreken en ze even alle voedsters gaan zwanger maken

BellaBinkie
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:11
Land: Belgie
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor BellaBinkie » 24 apr 2011 18:46

Tsja, moeilijk te zeggen. Ik denk eerder dat het een gedumpd konijn is. Ze komen niet bij de tuin, ze zitten alleen in de wei zegmaar. Idd toch misschien nog maar eens proberen te vangen en dan naar de opvang brengen.

fredje
Berichten: 435
Lid geworden op: 18 aug 2010 11:20
Land: nederland
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor fredje » 26 apr 2011 20:43

Jij hebt echt van alles wat,qua kleurtjes.
Ziet er wel heel leuk uit zo''n groep.

BellaBinkie
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:11
Land: Belgie
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor BellaBinkie » 26 apr 2011 23:03

Ja ik heb inderdaad van alles wat :P
Zal ik het even opsommen xD Voor de gein:

Wit: 4x Bella (v), Diesel (v), Fred (v) en George (r)
Grijs 2x: Binkie (r), Bugs (v)
Zwart : Swift (v)
Wit met licht bruin: Max (r)
Wit met donkerbruin: Alex (v)
Wit met blauw(?): Kai (r)
Vuilwit met donkere snoet: Hummer (v)

En de kleintjes zullen zijn:
Wit 5x
Wit met zwarte plekken 2x

Net een boodschappenlijstje. doe mij maar wit met bruin :P

Zo'n grote groep is idd erg leuk, en ik heb ht geluk gehad nog geen echt zieke te hebben in de groep zelf, alleen Max heeft erg veel last gehad van de castratie. Ik hou mn hart al vast voor het moment dat dat gebeurd!

BellaBinkie
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:11
Land: Belgie
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor BellaBinkie » 05 mei 2011 18:23

Naar aanleiding van inenting topic, beetje offtopic gegaan, dus hier effe neergezet :P Is toch een beetje een algemeen topic :p


Fred hier is gek op gras. Alles wat tussen de gaas door groeit eet ze alsof ze al 1000 jaar geen eten kreeg, zo gulzig en hebberig.(Mss goede vitamines om te zogen ofzo? Ze krijgt ook extra portie witlof) Kmoet ook opletten met het poortje open en dicht doen of er zit een konijn tussen dat aan het gras knabbelt.

Hooi eten ze hier nu meer dan voor de koppeling (?) ik vul echt 2x per dag bij ('s ochtends en 's avonds). Maar moet toegeven dat ze wel altijd dezelfde portie krijgen sinds.... Dus misschien is de maag wat groter? Heb ze wat extra voer gegeven en ze blijven nog hooi eten als gek dus :)
Ik heb 3 van die hooiballetjes hangen die ik vul en 2 hooirekjes (?) die bijna altijd halfleeg zijn. Maar heb een idee dat er ook een klein beetje hooi uit de balletjes op de grond beland. Maar dat eten ze ook wel op als ze erg hongerig zijn. :gutgut:

BellaBinkie
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:11
Land: Belgie
M/V: V

Re: De familie Wortel

Berichtdoor BellaBinkie » 25 mei 2011 21:06

Langverwachte foto's! Deze zijn allemaal van 24 mei, dus nu zijn ze dik een maand oud!

Eerste dingen eerst, De ren wordt over een maand, na mijn examen, uitgebreid over dit stuk. Een meter van het tuinhuis af zodat we wel bij de sproeier kunnen komen :)
Afbeelding

Hmm lekker toch, schoenen van de baas!
Afbeelding

Zo moeder, zo zoon/dochter (what ever :P)
Afbeelding

Kiss!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Nou soms zeggen ze wel eens, mijn hond heeft mn huiswerk opgegeten. Nou, mijn konijn begon mn huiswerk op te eten :P
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding


Terug naar “Konijnen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten