Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
mariekeamr
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 jan 2016 10:49
Land: Nederland
M/V: V

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor mariekeamr » 08 apr 2016 15:20

Ja, het punt is dat ik 2u enkele reistijd heb. Dat is me letterlijk en figuurlijk iets te ver om alleen even te gaan kijken. Als ik tot aanschaf daar over ga zal ik uiteraard wel kritisch zijn met het risico dat ik alsnog voor jan met de korte achternaam ben gaan rijden. Maar dan heb ik vooraf in ieder geval alles gedaan wat ik vanuit hier kan doen.

Vivian
Berichten: 1134
Lid geworden op: 08 dec 2012 09:36
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Midden Nederland

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Vivian » 08 apr 2016 15:46

ik ben ook op zoek naar Amrocks, maar dan naar de grote soort. Ik ga het via de vereniging proberen. Daar kan je ook een advertentie plaatsen. Zoek maar even op Nederlandse Rocksclub. Succes

Vivian
Berichten: 1134
Lid geworden op: 08 dec 2012 09:36
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Midden Nederland

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Vivian » 08 apr 2016 15:49

ik zie dat er krielen worden aangeboden op het moment. Meestal zijn de fokkers die aangesloten zijn bij een rasvereniging wel serieus bezig met hun dieren. Natuurlijk is het geen garantie, maar de echte grote (oplichters) handelaren ben ik nog niet tegen gekomen bij de verenigingen.

mariekeamr
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 jan 2016 10:49
Land: Nederland
M/V: V

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor mariekeamr » 08 apr 2016 16:03

Huh? heb je het dan ook over de rocksclub(.nl)? Want daar zie ik alleen plymouth rock krielen aangeboden worden. Of is er nog een vereniging die ik over het hoofd zie?
Ik heb overigens al contact proberen te zoeken met de Rocksclub, maar ik krijg tot nu toe geen respons.

Vivian
Berichten: 1134
Lid geworden op: 08 dec 2012 09:36
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Midden Nederland

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Vivian » 08 apr 2016 16:31

ja, je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Maar die pagina is bijna een jaar geleden voor het laats geüpdate. Misschien bestaat de vereniging niet meer? Er is zo vaak gedonder bij die clubs, je weet het maar niet. Nou ja, ik hoop dat je antwoord gaat krijgen. Laat je het hier nog even weten dan? Succes! Het valt idd niet mee.

Gebruikersavatar
Roan12
Berichten: 3848
Lid geworden op: 29 jul 2013 18:33
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: Gelderland

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Roan12 » 08 apr 2016 17:00

Op de site van Klein Dierliefhebbers Nederland, wordt de club nog wel genoemd onder de speciaalclubs.

Massam
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 jun 2016 13:32
Land: Nederland
M/V: V

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Massam » 13 apr 2017 08:30

kennen jullie een fokker in scherpenzeel? op marktplaats adverteert hij op dit moment veel met brahma hennetjes. ik heb interesse, maar heb geen idee of hij betrouwbaar is.

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11776
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor jantien » 13 apr 2017 10:46

Kun je een link plaatsen?

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11776
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor jantien » 13 apr 2017 11:01

Je bedoeld ene Klaas ?
Ik heb eens gekeken bij zijn advertenties, ik ken hem niet maar daar zou ik best kuikens vandaan durven halen hoor :duimop:
Bel hem eens en je hoort vanzelf of het je bevalt wat hij zegt en of het bevalt wat je ziet als je daar heen gaat.

Massam
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 jun 2016 13:32
Land: Nederland
M/V: V

Re: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren

Berichtdoor Massam » 13 apr 2017 11:03

jantien schreef:Kun je een link plaatsen?


hij heeft meerdere advertenties. dit is er één

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/pluimvee/m1154012772-kuikens-brahma-groot-hennen-gesext-diverse-kleuren.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=3

@jantien: jep. Klaas. de pest is dat ik niet goed weet waarop te letten. neem mij mee naar een hondenfokker en ik weet het in 3 seconden. bij kippen weet ik dat niet. daarom mijn vraag hier. het zou mijn allereerste kippenaankoop zijn dus mij kun je alles wijsmaken :-)


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten