Afsplitsing discussie Seramaclub

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
milan_
Gebanned
Berichten: 1249
Lid geworden op: 29 jul 2009 22:14
Land: belgie
M/V: M

Afsplitsing discussie Seramaclub

Berichtdoor milan_ » 17 jan 2011 22:17

Ik denk dat als je Serama´s fokt, je de mindere haantjes moet dood doen, maar niet verkopen voor €25 !!!

Nog een andere opmerking/vraag...

Hoe het zit met de seramaclub ? dat er niet veel vordering is in een beginnende club, dat het al maanden aansleept, of dat ze die club enkel hebben opgericht om hun naam bekend te maken en om te zeggen ik ben "die" of "de voorzitter" van...

Gebruikersavatar
Bjakke
Berichten: 1012
Lid geworden op: 03 nov 2009 20:13
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Heist-op-den-Berg
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor Bjakke » 17 jan 2011 22:30

milan_ schreef:Ik denk dat als je Serama´s fokt, je de mindere haantjes moet dood doen, maar niet verkopen voor €25 !!!

Correct Milan, of deze al zeker niet als serama verkopen voor zoveel geld. Want die dieren zijn de naam serama niet waardig!

Gebruikersavatar
jos
Berichten: 7002
Lid geworden op: 31 mar 2010 18:18
Land: nederland
M/V: M
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor jos » 17 jan 2011 22:52

milan_ schreef:Ik denk dat als je Serama´s fokt, je de mindere haantjes moet dood doen, maar niet verkopen voor €25 !!!

Voor de slacht doden oke maar,
Niet zomaar dood maken als je er een andere oplossing voor hebt


Nog een andere opmerking/vraag...

Hoe het zit met de seramaclub ? dat er niet veel vordering is in een beginnende club, dat het al maanden aansleept, of dat ze die club enkel hebben opgericht om hun naam bekend te maken en om te zeggen ik ben "die" of "de voorzitter" van...


http://www.deseramaclub.nl/index.html
Super club
Aanstaande weekend clubshow in Nieuwegein op de champion show
Home Boxx Exhibiton Centre aan de Symfonielaan 1 in Nieuwegein.

Gebruikersavatar
milan_
Gebanned
Berichten: 1249
Lid geworden op: 29 jul 2009 22:14
Land: belgie
M/V: M

Re: Serama's

Berichtdoor milan_ » 17 jan 2011 22:57

jos schreef:
milan_ schreef:Ik denk dat als je Serama´s fokt, je de mindere haantjes moet dood doen, maar niet verkopen voor €25 !!!

Voor de slacht doden oke maar,
Niet zomaar dood maken als je er een andere oplossing voor hebt


Nog een andere opmerking/vraag...

Hoe het zit met de seramaclub ? dat er niet veel vordering is in een beginnende club, dat het al maanden aansleept, of dat ze die club enkel hebben opgericht om hun naam bekend te maken en om te zeggen ik ben "die" of "de voorzitter" van...


http://www.deseramaclub.nl/index.html
Super club
Aanstaande weekend clubshow in Nieuwegein op de champion show
Home Boxx Exhibiton Centre aan de Symfonielaan 1 in Nieuwegein.

Het gaat over de Belgische Seramaclub

Gebruikersavatar
John_uit Damme_BE
Account op eigen verzoek gesloten
Berichten: 959
Lid geworden op: 10 mei 2009 23:56
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Damme
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor John_uit Damme_BE » 17 jan 2011 23:13

milan_ schreef:Ik denk dat als je Serama´s fokt, je de mindere haantjes moet dood doen, maar niet verkopen voor €25 !!!

Nog een andere opmerking/vraag...

Hoe het zit met de seramaclub ? dat er niet veel vordering is in een beginnende club, dat het al maanden aansleept, of dat ze die club enkel hebben opgericht om hun naam bekend te maken en om te zeggen ik ben "die" of "de voorzitter" van...


Milan, als je mensen lid laat worden van een club moet je ook iets kunnen bieden! Ook daar zijn we mee bezig. :gossip: Tenzij jij geld teveel hebt kunnen we ook sponsors gebruiken
De club is opgericht om mensen samen te brengen die ECHT in serama geinteresseerd zijn. Met deze mensen willen we in verband blijven staan om het ras te verbeteren en/of mekaar te helpen.
Anderzijds zijn wij niemand tekst of uitleg verschuldigd, of wel? Alles op z'n tijd. Wil jij lid worden?
Indien niet, ruikt het wel een beetje naar afgunst of jaloezie niet? Niet alleen onzin is besmettelijk, laster ook! :mrgreen:

Gebruikersavatar
milan_
Gebanned
Berichten: 1249
Lid geworden op: 29 jul 2009 22:14
Land: belgie
M/V: M

Re: Serama's

Berichtdoor milan_ » 17 jan 2011 23:16

Graag wil ik lid worden !
Maar waar vind ik informatie, over prijzen en weet ik veel ???
De site noemt tenslotte ook www.seramaclub.be

Gebruikersavatar
John_uit Damme_BE
Account op eigen verzoek gesloten
Berichten: 959
Lid geworden op: 10 mei 2009 23:56
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Damme
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor John_uit Damme_BE » 17 jan 2011 23:39

milan_ schreef:Graag wil ik lid worden !


Heel binnenkort zal dat kunnen!

milan_ schreef:Maar waar vind ik informatie, over prijzen en weet ik veel ???


Verdere info staat nochthanshier Gewoon even lezen!Je had wel al kunnen aanmelden per email zoals andere mensen reeds deden die ECHT interesse hebben. Dan had Liesbeth je zeker op de hoogte gebracht wat de kosten zullen zijn betreffende lidgelden.

Dan wil ik nog even terugkomen op je argument. Hoe kom je erbij dat er geen beweging in zit? De site is in korte tijd helemaal ingevuld en dat gebeurd nog steeds. Het is overduidelijk dat je uit je nek kletst! Je neemt klakkeloos iets over wat Ruben zegt zonder te controleren of dit ook maar correct is! Dit is gewoon iemand onderuit willen halen met verzinsels.
Verder vind ik het ongepast van je om deze discussie hier te voeren terwijl je dit rechtstreeks via de site kunt doen! Contact

Gebruikersavatar
Ruben
Berichten: 4993
Lid geworden op: 09 okt 2002 10:04
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Geel
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor Ruben » 18 jan 2011 10:08

John_uit Damme_BE schreef:Niet alleen onzin is besmettelijk, laster ook! :mrgreen:

Als je vindt dat ik in de discussie hierboven ergens onzin heb verkondigd, mag je daar altijd op een volwassen manier op reageren en zeggen waar ik mis was. Ik voel me niet te goed om iets bij te leren van iemand anders, dus als er iets niet klopt: graag! Maar dan wel deftig onderbouwd en niet op de man gespeeld...

Verder ga ik niet verder ingaan op "laster", "verzinsels", "uit je nek kletsen", want de discussie over jullie clubwerking hoort hier inderdaad niet thuis. Dat is toevallig zo geëvolueerd in eerdere discussie owv de vele niet-rastypische foto's die er op staan. Het was en is zeker niet de bedoeling om jullie onderuit te halen. Lees wat er staat, niet wat je denkt wat er staat en kijk dan of je er eventueel iets mee kan doen. In een club moet je als bestuurslid ook openstaan voor reacties van de leden en/of toekomstige leden en de aanval is dan niet direct de beste verdediging...

Gebruikersavatar
Liezy
Berichten: 448
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:15
Land: Belgie
M/V: V
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Serama's

Berichtdoor Liezy » 18 jan 2011 10:38

De Seramaclub.be heeft intussen ook al een uitstap gedaan met enkele geïnteresseerden en dat was een succes. Zo leer je ook andere fokkers en hun ideeën over de Serama beter kennen en kan je iets uitbouwen.
Alles op z'n tijd. Je bouwt ook geen huis zonder eerst funderingen te leggen.
Nu, de mensen die kritiek geven zouden beter eerst even nadenken. Wij doen het zeker niet om te kunnen zeggen dat, in mijn geval, ik voorzitter ben van.
Als je mijn site al bekeken had wist je wel beter... Ik vermeld zeker niet dat ik voorzitster ben van...
Neen, ik ben lid van de Seramaclub. Met het enige verschil dat ik samen met 2 van mijn collega fokkers, waar het enorm mee opschiet, het voortouw hebben willen nemen om iets op te richten voor België.
Bedenk er dan ook nog even bij dat dit over onze HOBBY gaat en wij alledrie daar buiten ook nog werkzaamheden hebben... En dan vind ik dat we toch al aardig opgeschoten zijn!!!
Zij die roepen dat ze het beter kunnen, hadden maar eerder moeten zijn en iets moeten oprichten maar dan was er nog steeds geen Seramaclub België vrees ik....
Het is gemakkelijk commentaar te geven als je zelf de handen niet uit de mouwen steekt en enkel :blabla: doet. ;)
En één rotte appel besmet de rest van de ongeschonden appels hé.

Lidgeld betalen is allemaal mooi en wel maar voorlopig hebben we nog niets concreet te bieden waarvoor je lidgeld zou moeten betalen. (wist trouwens niet dat zoveel mensen van hun geld afwillen :gossip: :gutgut: )
Intussen zal je bij aanmelding zeker opgenomen worden in de ledenlijst en als er iets georganiseerd wordt, word er een mailing gedaan met de vraag of er interesse is om mee te gaan.
Vergaderingen of bijeenkomsten zullen ook binnenkort volgen. en er staat nog veel op til... :mrgreen:
Gewoon aanmelden dus...

Negatieve mensen zullen altijd een probleem zien, Positieve mensen een oplossing...

Gebruikersavatar
jos
Berichten: 7002
Lid geworden op: 31 mar 2010 18:18
Land: nederland
M/V: M
Contacteer:

Re: Afsplitsing discussie Seramaclub

Berichtdoor jos » 18 jan 2011 12:42

OOO das mooi een seramaclub in Belgie
Misschien kans op een leuke samenwerking met deseramaclub.nl


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google en 26 gasten