We hebben (helaas) een haan. Alle opties mbt overlast op een rij. Graag advies.

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Groningen1040
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 aug 2018 08:44
Land: Nederland
M/V: M

Re: We hebben (helaas) een haan. Alle opties mbt overlast op een rij. Graag advies.

Berichtdoor Groningen1040 » 05 okt 2018 07:32

Martin&Leonard schreef:Groningen? Tja, zou wel weer een haantje willen vooral als tie lief is. Woon in Zeeland....


Mocht je nog interesse hebben let me know. Wij hebben zelf helaas geen auto maar ik vergoed met alle liefde de benzinekosten als dat er voor zorgt dat ie een fijne plek krijgt.

Gebruikersavatar
Martin&Leonard
Berichten: 1138
Lid geworden op: 27 mar 2005 20:13
Land:
M/V: V
Locatie: Zeeland

Re: We hebben (helaas) een haan. Alle opties mbt overlast op een rij. Graag advies.

Berichtdoor Martin&Leonard » 06 okt 2018 19:37

Ik was echt iets te spontaan met aanbieden maar en Braham is gewoon te groot voor mijn kipjes. Helaas.

Groningen1040
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 aug 2018 08:44
Land: Nederland
M/V: M

Re: We hebben (helaas) een haan. Alle opties mbt overlast op een rij. Graag advies.

Berichtdoor Groningen1040 » 11 okt 2018 11:15

Vrij onverwachts hebben we voor beide hanen een mooi tehuis gevonden. Setting: gezin, wonend op een boerderij, twee erg grote overdekte rennen waarvan 1 nog leeg was. Nu niet meer dus.

Aan het einde van de rit was het nog wel het meest zielig voor onze hen die nu tijdelijk alleen is. Het beest heeft enkele uren in paniek rond gerend. Onze kuikens (zeven weken) zitten in een hok op wielen die we, waar mogelijk, direct buiten zetten zodat ze gezelschap heeft. Ze moet iig even de komende weken het nog even met deze situatie doen.

En dan zijn we weer terug bij het originele plan: een groep brahma hennen.

Iedereen ontzettend bedankt voor meedenken.

Gebruikersavatar
Kip La La
Moderator
Berichten: 22987
Lid geworden op: 15 okt 2009 19:24
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Veluwe

Re: We hebben (helaas) een haan. Alle opties mbt overlast op een rij. Graag advies.

Berichtdoor Kip La La » 11 okt 2018 11:55

Mooi! :-D


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten