Interessant stukje over de vlier (sambucus Negra) ivm H5N1

Hier staat alles over de Vogelgriep
Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: Interessant stukje over de vlier (sambucus Negra) ivm H5N1

Berichtdoor Fryske » 26 mar 2017 18:47

Er zijn genoeg artsen die niet voor enten zijn! De meeste artsen schrijven dit voor omdat dit zo geleerd is en men vroeger niet beter wist. Bijv. de griepenting van vorig jaar heeft alleen maar veel geld gekost en heeft niet geholpen. Wetenschappelijk bewezen.

Er zijn nog steeds dierenartsen die elk jaar weer een uitnodiging sturen naar hun klanten voor de jaarlijkse enting terwijl inmiddels echt wel bewezen is dat het geen enkele zin heeft! Sterker nog er is officieel aangegeven dat in ieder geval niet elk jaar maar om de twee jaar geënt moet worden. Onze honden worden nooit geënt maar bij titerbepaling blijkt steeds weer dat ze voldoende antistoffen hebben. Alleen als pup en op 1 jarige leeftijd geënt. De enige enting die jaarlijk herhaald dient te worden is de enting tegen de ziekte van Weil maar daar zitten zoveel nare hulpstoffen bij dat de kans groter is dat ze ziek worden van de enting dan van de ziekte waar tegen de enting is.

De natuur is echt een wonder.....Maar dat hoeft niemand van mij te geloven :-D

Gebruikersavatar
peertje
Gebanned
Berichten: 1444
Lid geworden op: 25 dec 2016 22:11
Land: Nederland
M/V: M

Re: Interessant stukje over de vlier (sambucus Negra) ivm H5N1

Berichtdoor peertje » 26 mar 2017 19:18

yep... klopt ook...
ik kan me alleen ook indenken dat mensen uit een risicogroep weinig keuze hebben...
jij en ik overleven een beetje griep wel...
maar goed... vlierbes is dus lekker en gezond... dat ook


Terug naar “Vogelgriep”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten