mijn man is gek geworden!

Alles over schapen

Berichtdoor cetinel op 02 okt 2009 11:59

nel schreef:
ps:zijn ma wil hem ook niet terug.

Nee, logisch.
Eens gegeven blijft gegeven.

gegeven?,amai t heeft anders heel wat voeten in de aarde gehad hoor,heb m niet zomaar gekregen.
mischien had ik m beter gewoon geleend
cetinel

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: belgie-st-niklaas

Berichtdoor Yola op 02 okt 2009 12:05

wat ontzettend grappig, je moet alleen wel je man vertellen dat eikels heel slecht voor schapen zijn!
Heb hier vorig jaar een lam opgevangen met een eikelvergiftiging (of heet dit looizuurvergiftiging??) heb het beest echt voor de dood weggehaald, meerdere schapen van die boer zijn daar gestorven na het eten van die dingen!
Enne, zo gek vind ik je man eigenlijk niet hoor, jou wel, dat die arme beesten niet eens lekker door je tuintje mogen sjouwen ;)
Yola

Years of membershipYears of membership

M/V: V

Berichtdoor cetinel op 02 okt 2009 12:29

Nogal wel dat ze die eikels niet moeten dan!ze weten duidelijk wat goed voor ze is,ze knabbelen wel aan de bladeren,kan dat ook kwaad?)

jij bent duidelijk ook meer schapen,dan tuinliefhebber :puh2:
cetinel

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Berichtdoor Yola op 02 okt 2009 12:46

kom maar naar de ravage kijken, schapen lopen nu ook weer in de boomgaard, maar goed dat mijn man niet thuis is :mrnono:
Yola

Years of membershipYears of membership

Berichtdoor gonda op 05 okt 2009 06:50

ik lees dit topic nu pas, Ceti ik kom niet meer bij van het lachen.... :gna:
gonda

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: Linter
Land: Belgie

Berichtdoor cetinel op 05 okt 2009 11:31

gonda schreef:ik lees dit topic nu pas, Ceti ik kom niet meer bij van het lachen.... :gna:

:frons: :frown: alle,kzal dan ook maar lachen zeker? :gutgut:
cetinel

Berichtdoor arissa op 07 maart 2010 17:35

om eerlijk te zijn ben net nieuw hier op het forum, maar geniet helemaal van je verhaal en denk ach mijn arme man heeft hetzelfde met mij te stellen. Toen we net begonnen met onze veestapel, hadden we eerst een veulen en het was die winter zo koud (deze winter niks bij) dat ik het veulen dus binnen bracht. De bijkeuken daar had ik een schot voor gezet, zodat hij niet verder kon, maar goed geen paard in de gang maar paard in de bijkeuken.

Ook hier schapen erbij, want tja de ponies konden al dat gras toch niet op, maar schapen eten alles. Dus mijn siertuin ging er aan. Man lief moest dus toen weides aanleggen. hihi, maar special ras deze kunnen hoog springen. Kortom we hebben nu echt een tuin in gedeeltes, overal hekjes om heen zodat alle dieren in hun eigen delen blijven, oke alleen de kippen komen dan overal, moet ik in de gaten houden, want mijn oude demente haan gaat regelmatig de honden kennel binnen, tja en dan is het feest....
arissa

Land: nederland

Berichtdoor magreth rozenveld op 07 maart 2010 19:35

Ha. ha, wat een heerlijke vent!!!

Toen er hier een Chihuahua kwam was mijn man heel erg boos.....
Inmiddels is hij ook al dol op het kleine/grote hondje

Niet te min gaat hij en echt niet uitlaten....
:stoel: :stoel: :stoel:
magreth rozenveld

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: Maarheeze

Berichtdoor cetinel op 13 maart 2010 11:34

ah ja,mannen :gutgut:
cetinel

Berichtdoor Chantal op 13 maart 2010 11:36

:mrnono: :mrnono: lees het ook pas en 't is grappig :mrnono:
Chantal

Years of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: Gistel (W.Vl)

VorigeVolgende

Keer terug naar Schapen