Senna brengt troost

gerda haubourdyn
Berichten: 1697
Lid geworden op: 07 mar 2011 22:02
Land:
M/V: V

Senna brengt troost

Berichtdoor gerda haubourdyn » 17 apr 2012 16:39

Al onze klanten wisten dat Sammeke niet meer in de winkel zou zijn.In het dorp had iemand een nestje maltzertjes.Deze lieve mevrouw was dit aan men man gaan melden, en hij had meteen op eigen houtje een "meisje" geregeld.Toen hij s'avonds thuis kwam had hij een doos met een strik bij...ik zie je niet graag ongelukkig was zijn verweer.

En ik zag een heel klein wit kopje met zwarte oogjes die zo lief de wereld in kijken, ik was meteen verkocht.
Men vorige twee maltezertjes waren mannekes, en nu dus een vrouwtje.Ik heb haar Senna genoemd.
Ze is vandaag al mee gegaan, en heeft al meteen geleerd dat ze haar plasjes op de dweil moet deponeren.
Haar mandje staat aan de kassa op de toonbank, waar ook onze Sam steeds zat en onze klanten hem konden strelen.

Men poezen vinden het maar niks, en gaan er vandoor als ze aangelopen komt.Blijkbaar vindt ze het plezant dat "die grote beesten" schrik hebben,en ze gaat er dan ook meteen achter aan.
De kippen zijn evenmin opgetogen met "zo een klein vinnig ding" en ze gaan er kakelend van door,terwijl zij er achteraan holt.
Ze is maar zo groot als een cavia en ze jaagt de kippen en poezen de stuipen op het lijf.
Ze zal hard haar best moeten doen om "haar plaatsje te veroveren",maar ik heb er een goed gevoel bij dat haar dat zal lukken.

Gebruikersavatar
Ayra
Berichten: 308
Lid geworden op: 08 okt 2009 19:11
Land: Nederland
M/V: V
Contacteer:

Re: Senna brengt troost

Berichtdoor Ayra » 17 apr 2012 18:43

wat een mooi geschenk!
heel veel plezier met het kleine ding

Gebruikersavatar
bolliebollien
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 jun 2011 17:40
Land: bel
M/V: V

Re: Senna brengt troost

Berichtdoor bolliebollien » 17 apr 2012 19:04

Foto van Senna mss? pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-)

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: Senna brengt troost

Berichtdoor kiekenboerinneke » 20 apr 2012 00:02

Och zeg... Wel een mooi gebaar...

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Senna brengt troost

Berichtdoor Lies » 20 apr 2012 21:17

Ze zal hard haar best moeten doen om "haar plaatsje te veroveren",maar ik heb er een goed gevoel bij dat haar dat zal lukken.


Wat gaaf!! Zo zie je maar dat het verlies van het ene dier weer ruimte geeft om een ander dier een mooie plek te geven.
Mooie naam hoor, Senna. Echt prachtig! Wees gelukkig met haar. Ik wens jullie heel veel leuke en lieve dingen toe om samen te beleven!

Gebruikersavatar
Kip La La
Moderator
Berichten: 22926
Lid geworden op: 15 okt 2009 19:24
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Veluwe

Re: Senna brengt troost

Berichtdoor Kip La La » 20 apr 2012 21:25

Wat Fijn...Gerda, veel plezier & geluk gewenst samen. :dansje:


Terug naar “Honden”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten