Stoere dappere tinker als filmster

Gebruikersavatar
karuna
Berichten: 1288
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:29
Land:
M/V: V
Locatie: Doesburg

Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor karuna » 10 mei 2010 13:31

Naar aanleiding van dit topic

viewtopic.php?f=65&t=46320

hebben we afgelopen week een lange vermoeiende maar leuke dag gehad.

Hier volgt een verslagje gemaakt door de ster zelf natuurlijk. De foto's zijn gemaakt door Dave Sinai en zijn bedoeld als setfoto verslag.

Hier volgt het verslag van de ster zelf :

Afbeelding

Normaal loop ik lekker vies door de wei maar de baas vond het opeens nodig me heel goed te gaan schoonmaken. het uitgebreide poetsen vond ik nog wel leuk maar het wassen van mijn sokken en staart vond ik toch wel minder, vooral het lange stilstaan was erg saai. Maar eigenlijk was het toch wel lekker eens losse wapperende manen te hebben ipv in elkaar gedraaide sliertjes. S nachts heb ik gewoon lekker buitengeslapen al liep de baas wel te mopperen de dag erop dat ik op mijn staart en benen had gepoept en moest ik weer in bad. Daarna werden ook nog mijn staart en manen in domme meisjesachtige vlechten gedaan terwijl ik een man ben. Zucht.

Daarna in de trailer, leuk een eindje rijden. Eenmaal aangekomen mocht ik eerst een stukje lopen omdat de baas kennelijk op een verkeerde plek de auto had neergezet. Op het parkeerterrein stonden lekkere groene struiken die ik natuurlijk wilde opeten maar dat mocht kennelijk niet omdat de 2 bazen heel paniekerig al het lekkers uit mijn mond haalden meteen. (Noot van de verslaggever, meneer had een taxus gevonden waarvan hij meteen een heel grote tak in zijn mond stak, we waren dan wel bij een kliniek maar toch zaten we niet te wachten op een vergiftigd paard)

Toen ik aankwam daar waar we wel moesten zijn was het allemaal nog niet klaar. Ik verwachtte natuurlijk als de sterspeler van de film een luxe verblijf. Het was een box met zaagsel en lekker vers hooi, dus ik had wat te knabbelen zolang ik nog moest wachten op de opbouw. Toen het eenmaal klaar was moest ik er wel nog even over nadenken of ik nog wel mee wilde spelen. Ik had zo lang moeten wachten.

Afbeelding

Na een paar keer proberen besloot ik toch maar die ruimte in te gaan. Tussen een paar buizen staan, dat is niet zo spannend. Maar toen ineens de grond ging bewegen, was het best wel even eng. Mijn baas stond er bij, maar ik heb er toch echt even over gedacht om weg te vluchten. Dit hadden ze me niet verteld. Maar gelukkig kreeg ik al snel door dat als ik gewoon met de grond mee bewoog alles wel mee viel. (Noot van de verslaggever het was een erg grote en ruime speciale loopband waar paarden normaal in een soort harnas komen te staan om problemen te voorkomen bij paniek maar wat in dit geval niet kon vanwege de opnames.)

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig was iedereen heel aardig voor me en hoe langer ik aan de gang was hoe beter het ging. Het viel allemaal wel mee, ik moest gewoon lekker lopen en om mij heen gebeurde van alles. Maar ik ben gek op techniek dus dat was mooi. En de mevrouw die ook bij mij stond was heel erg aardig. Wat nou precies de bedoeling was van al die techniek en lampen wist ik niet, maar Chaja werd steeds enthousiaster, dus ik deed het kennelijk goed.

Afbeelding

Afbeelding

Nadat we een tijdje bezig waren moest ik een hele stellage op mijn hoofd. Volgens mij was iedereen even vergeten dat je niet zomaar aan mijn hoofd mag zitten en dat mijn haar altijd goed moet zitten.

Op deze foto's is het hoofdstel te zien. Daarop werden dan helmcamera’s geplaatst om mijn neus en oog goed te filmen. Als die er niet op zaten kon ik de knoppen prima gebruiken om lekker tegen het bovenbeen van mijn baas te koppen of op zijn hand te leunen zodat hij mij hoofd even omhoog kon houden.

Afbeelding

Afbeelding

Als filmster moet je veel geduld hebben. Vaak wachten, nog een keer het zelfde doen, weer wachten en dan nog weer hetzelfde doen. Maar ik bleef geduldig herhalen. Het was een lange dag, maar het was best wel leuk om te doen. Die grond die bewoog was eigenlijk best wel handig. Er was een geluid wanneer hij begon te bewegen, dus ik wist wel wanneer ik moest gaan bewegen.

Na drie uur hard werken had ik voor mijzelf een aantal overwinningen behaald. Ik had lol in de bewegende grond en had er gewoon plezier in, terwijl ik in het begin echt wel bang was. En ik was voor het eerst sinds tijden weer eens moe.

En ik heb lekker gelopen. Na afloop nog even in mijn sterrenbox gestaan en lekker hooi gegeten. Nu moet Chaja hard aan het werk om van de beelden een mooie film te maken. Ik heb mijn best voor haar gedaan. Maar ik denk wel dat het heel mooi wordt als ik de foto’s nu al zie.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Zweedse Kip
Berichten: 4258
Lid geworden op: 12 jun 2007 07:30
Land: Zweden
M/V: V
Locatie: Östervåla
Contacteer:

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor Zweedse Kip » 10 mei 2010 14:18

In 1 woord : WOW !!!

Gebruikersavatar
karuna
Berichten: 1288
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:29
Land:
M/V: V
Locatie: Doesburg

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor karuna » 10 mei 2010 16:46

We zijn ook echt heel erg super trots op onze stoere dappere man.

Dat hij dank zij het vertrouwen in ons toch wel een bijna paniekreactie kan onderdrukken en het daarna ook echt leuk vindt om te doen. :ilove:

Gebruikersavatar
fiorella
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:42
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Eeklo

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor fiorella » 12 mei 2010 22:10

Wow, dit is geweldig :ilove:

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19181
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor Isabel » 13 mei 2010 09:53

Leuk verhaal! :duimop:

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor marjolijn1957 » 17 mei 2010 12:04

Bijzonder hoor een paard dat schrijven kan :-D en dan ook nog filmster is. Leuk gedaan.

Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 6985
Lid geworden op: 12 mar 2007 14:19
Land: BELGIE
M/V: V
Locatie: BELGIE

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor Chantal » 17 mei 2010 12:11

schitterend !!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
karuna
Berichten: 1288
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:29
Land:
M/V: V
Locatie: Doesburg

Re: Stoere dappere tinker als filmster

Berichtdoor karuna » 17 mei 2010 19:07

Dank ,dank, nog steeds lopen we allebei te glimmen van trots dat ons ventje dit maar mooi doet. En dat terwijl hij 11 weken geleden nog panisch was van alles wat rechts zat door de tumor op zijn oogbol. Ding is weg en onze oude vertrouwde stoere man is weer terug. :gulzig:


Terug naar “Paarden, pony's & ezels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast