Ruiters tussen twee werelden

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Ruiters tussen twee werelden

Berichtdoor marjolijn1957 » 06 dec 2012 08:49

Een paar weken geleden kwam ik op de site terecht van Imelda de Smet.

http://www.spiritofepona.nl/home

Bij de workshops kwam ik Ruiters tussen twee werelden tegen. Om de een of andere reden liet dat me niet los. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en me opgegeven hiervoor. Toen zag ik eigenlijk pas het aparte van de datum ---- 12-12-12.

En....... eindelijk, ook hierover heb ik een beslissing genomen. Begin februari ga ik bij Brigitte Spronsen een tweedaagse cursus Communiciren met dieren doen.

Maar nu kijk ik uit naar aanstaande woensdag. Ben heel erg benieuwd welke emoties dit losmaakt.

Ranna
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 mar 2013 12:14
Land: Duitsland
M/V: V

Re: Ruiters tussen twee werelden

Berichtdoor Ranna » 03 mar 2013 10:07

Hallo Marjolein,
Ik ben nieuw op dit forum en ik weet dat dit al een wat ouder berichtje is maar ik ben benieuwd hoe je workshop is gegaan.

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Ruiters tussen twee werelden

Berichtdoor Lies » 03 mar 2013 19:10

Ik ook! :-D

Gebruikersavatar
Kipje89
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mar 2013 16:14
Land: Nederland
M/V: V

Re: Ruiters tussen twee werelden

Berichtdoor Kipje89 » 20 mar 2013 15:57

Zou je er wat over willen vertellen? Ik ben net zoals de personen boven mij erg benieuwd naar je ervaringen!

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Re: Ruiters tussen twee werelden

Berichtdoor marjolijn1957 » 25 mar 2013 15:54

Beetje late reaktie.
In mijn topic is sprake van twee workshops.
De dag ruiters tussen twee werelden. Tja eigenlijk had ik verwacht dat het meer los zou maken. Op zich is 12 -12 natuurlijk wel een hele speciale dag. Maar ik denk dat dit heel persoonlijk is. Het was op zich wel een mooie dag.
Onderstaan is even een citaat van de website van Imelda.

Tussen 12 en 21 december stonden we stil bij de nieuwe tijd die geboren zou worden, een stille kracht die ook wordt beschreven in het boek De Weg van het Paard (kaart 22). De meditatie bij de eeuwenoude Kapel in Heiloo gaf op 12 december behalve licht ook inzicht over de schaduw die op zoek is naar het licht. Op deze helende plek voelden we een verbinding met yin en yang, met de bron en met de wijsheid van Maria die met haar kalme geest en open hart over haar kudde waakt. Als ge mij gaat eren, zal de wind gaan keren, zien we letterlijk op de poort van dit heiligdom daterend uit de 13e eeuw.

Wat voor mij wel heel duidelijk werd is dat de beslissing die al vlak daarvoor genomen had om de cursus Communiceren met Dieren een hele verstandige keuze is geweest.
Deze workshop heeft veel en veel meer losgemaakt. Dit is gewoonweg heel bijzonder. Elk gesprek vervult me met een enorm gevoel van dankbaarheid dat een dier mij in de gelegenheid stelt om zijn dingen met mij te delen. Het is heel bijzonder dat je aan de hand van een foto een gesprek met een dier aan kan gaan en waarin hij/ zij je van alles vertelt.


Terug naar “Paarden, pony's & ezels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten