Alice vecht met Konijn

Het belang van het houden van konijnen in koppels en groepen en het samenstellen daarvan.

Berichtdoor Inge op 25 feb 2010 16:38

Dit bedoelde ik dus ook eerder toen ik zei dat de 2 traliehokken aan elkaar gebreid moeten worden, omdat ze dan meer ruimte hebben. Niet dat het dan genoeg is, maar in ieder geval meer dan wanneer ze samen in 1 hok moeten zitten.
Misschien kan je voor de tijd dat ze nog binnen zitten wat rommelen met een ren (http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... oi_ren/ren en dan die van Trixie de rechthoekige of de 8hoek).
Het is nu echt van belang dat konijn voor alice weg kan lopen als hij dat wil.
Inge

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: duin en bollenstreek
M/V: V

Berichtdoor Kip La La op 26 feb 2010 19:46

Nou ik ben net weer thuis en heb de deurtjes open gezet (de hokken stonden tegen elkaar aan) en ze zitten weer samen te plakken hoor, helemaal in luv.
Ik heb het tweede hok weer naar buiten gedaan en ik hoef maandag pas weer van huis.
Iemand een idee hoelang het jachtig/rams zijn duurt voor deze dame?
Wat de rescuedruppels betreft; die heb ik voor een sollicitatie ingenomen en ik schijn erbij gezeten te hebben als een natte krant !! :gulzig:
Ik had voor de zekerheid zo`n vier keer de dosis ingenomen...
Leuke site dat zooplus overigens, ga ik eens verder op kijken.
Kip La La

Land: Nederland

Berichtdoor Inge op 26 feb 2010 19:58

Ik heb het hier met 2 FH, zij bleef maar rijden op hem, en ineens was het over, maar dat was maar voor even, want nu doet ze het weer. Dat laat hij gelaten toe en verder gebeuren er ook geen heftige dingen. Maar ze hebben wel de ruimte, dus als hij het zat is rent hij weg voor haar. Daarom kan het op een te kleine oppervlakte in vechten uitmonden. Je kan er weinig van zeggen hoe lang het duurt, soms maar een paar dagen en ook wel langer.
Maar er kan bij jou ook nog steeds sprake zijn van rangorde bepalen (en dat kan zelfs ook bij mijn FH het geval zijn).

Zooplus is wel goed, ze hebben geen slechte naam met afleveren. Ik word altijd heel hebberig van zulke sites. Ik ben ook aan het overwegen nog zo'n ren te bestellen, een paar van die dingen is altijd handig.
Inge

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Berichtdoor Lies op 26 feb 2010 21:09

Wat de rescuedruppels betreft; die heb ik voor een sollicitatie ingenomen en ik schijn erbij gezeten te hebben als een natte krant !!
Ik had voor de zekerheid zo`n vier keer de dosis ingenomen...

Ik heb nog nooit een natte krant zien zitten :gutgut:

Handig 4 x teveel nemen. Doe je dat met alles? ;) In elk geval weet je nu dat het werkt hihi.

Het zou handig zijn om dingen te bedenken in de ren (hopelijk) waar konijnen in kunnen enm doorheen kunnen lopen want dan kunnen ze voor elkaar weg. Daar staat meer over geschreven op konijneninjetuin. Met wat fantasie kan je ook wel toepassingen voor binnen bedenken.
Lies

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Lokatie: Deventer
Land: NL

Berichtdoor Kip La La op 26 feb 2010 21:44

@ Inge : maak je nog een keer een foto voor me van die aan elkaar gebreide hokken ?
Kip La La

Land: Nederland

Berichtdoor Inge op 26 feb 2010 21:57

Ga ik morgen even voor je doen!
Inge

Vorige

Keer terug naar Koppelen [konijnen]