De wurmpjes ( foto update p5 )

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor kiekenboerinneke » 17 mei 2012 00:02

De wurmpjes zijn al behoorlijk gegroeid, en er zitten er enkele langharigen tussen!
Nu ze wat groter en pluiziger zijn, begin je ook te zien dat er hier en daar ook wat kleur van Obi mee inzit...
En de roskes zijn wel echt koddig... :ilove:
Afbeelding
Slapen kunnen ze nog als de beste...
Afbeelding
Afbeelding
En honger dat ze hebben!
Afbeelding
Ze worden ook wel wat "mobieler", hoewel ze nog niet zien waar ze heen gaan
Afbeelding
Afbeelding
Allemaal "netjes" op een rij
Afbeelding
Even de pootjes strekken
Afbeelding

jasper-arco
Berichten: 331
Lid geworden op: 14 mei 2011 16:57
Land: nederland
M/V: M

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor jasper-arco » 17 mei 2012 00:03

bij ons loopt nu ook een pannenkoek rond die nog 1.5 week moet ongeveer! hoelang is die van jou zwanger geweest?

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19167
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor Isabel » 17 mei 2012 10:15

Ach, Lies... wat een scheetjes... Het is dat Man niet zo van katten houdt... maar anders... :ilove:

Jpderuijter
Account gedeactiveerd
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 mar 2012 17:30
Land: Nederland
M/V: V

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor Jpderuijter » 17 mei 2012 10:19

Ik vind het gewoon onverantwoord om nu nog kittens gaan krijgen! Iedereen zou gewoon zijn kat en poes moeten laten helpen! De asiels zitten vol met katten die over zijn en daar hoeven echt geen kittens meer bij!

jasper-arco
Berichten: 331
Lid geworden op: 14 mei 2011 16:57
Land: nederland
M/V: M

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor jasper-arco » 17 mei 2012 10:46

Jpderuijter schreef:Ik vind het gewoon onverantwoord om nu nog kittens gaan krijgen! Iedereen zou gewoon zijn kat en poes moeten laten helpen! De asiels zitten vol met katten die over zijn en daar hoeven echt geen kittens meer bij!


gaat moeilijk, als je een kitten van bijna een jaar gokken wij uit het prikkeldraad haalt en zwanger blijkt te zijn! ik ben het met je eens, maar niet zo snel oorderelen aangezien je de situatie niet kan inschatten!

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: De wurmpjes ( foto update )

Berichtdoor kiekenboerinneke » 17 mei 2012 16:01

jasper-arco schreef:
Jpderuijter schreef:Ik vind het gewoon onverantwoord om nu nog kittens gaan krijgen! Iedereen zou gewoon zijn kat en poes moeten laten helpen! De asiels zitten vol met katten die over zijn en daar hoeven echt geen kittens meer bij!


gaat moeilijk, als je een kitten van bijna een jaar gokken wij uit het prikkeldraad haalt en zwanger blijkt te zijn! ik ben het met je eens, maar niet zo snel oorderelen aangezien je de situatie niet kan inschatten!

Jaspers: Die van mij heeft ongeveer 9 weken gedragen...
Je merkt dat ze gaan bevallen als ze zich overal in gaan wegstoppen... Uiteindelijk is Diesel wel bevallen in de doos die we klaargezet hadden voor haar... Deze stond tussen de zetel en de muur, uit het zicht van alles en iedereen. Ik heb deze doos een weekje op voorhand klaargezet, zo kon ze er ook kennis mee maken, en wist ze dat ze daarin mocht werpen.

JPderuijter: Het was niet de bedoeling om een nestje te krijgen. Ik had Diesel de pil gegeven, maar deze heeft of z'n werk niet gedaan, of ze heeft het er weer uitgebraakt. De vader van de poezen is inmiddels een klokkenspel armer, en de kater die we gaan bijhouden wordt gecastreerd als hij daar oud genoeg voor is.
Er zijn idd genoeg poezen die nog een thuis zoeken, en als iedereen idd z'n poes helpt, zouden er ook veel minder in het asiel belanden. Twee van m'n eigen poezen ( o.a. de moeder van de kittens ) zijn asielpoezen, en de andere twee zijn herplaatsers, omdat de vorige eigenaars ze niet meer konden/wilden bijhouden.
Maar ik wens hier geen discussie over uit te lokken... Dus over naar een vrolijkere noot:
De wurmpjes beginnen hun oogjes open te doen! En zulke mooie blauwe kijkers dat ze hebben! Ik vind het ergens wel spijtig dat de kleur nog verandert, omdat met hun wit/zwarte lijfjes die kleur zo mooi staat.... :gutgut:

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: De wurmpjes ( foto update p2 )

Berichtdoor kiekenboerinneke » 18 mei 2012 23:06

Nog wat wurmen...
Afbeelding
Rollebollen!
Afbeelding

Gebruikersavatar
viefpief
Berichten: 8226
Lid geworden op: 13 jan 2012 18:20
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Betuwe

Re: De wurmpjes ( foto update p2 )

Berichtdoor viefpief » 18 mei 2012 23:07

Die pootjes :ilove:

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: De wurmpjes ( foto update p2 )

Berichtdoor kiekenboerinneke » 18 mei 2012 23:12

Lief he... :gutgut:
Ze hebben echt wel enorme poten voor hun lijfjes... Volgens mij worden het grote katten... ;)

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19167
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: De wurmpjes ( foto update p2 )

Berichtdoor Isabel » 19 mei 2012 20:07

Dat buikje... :ilove:


Terug naar “Katten”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast