Broedmachine 1e keer

Forum alleen voor discussies en vragen over de kwaliteit en werking van broedmachines. Dus geen vragen over bijv. het uitkomen van kuikens in de broedmachine.
randywessels
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 mei 2017 18:16
Land: Nederland
M/V: M

Re: Broedmachine 1e keer

Berichtdoor randywessels » 04 jun 2017 20:38

Bedankt peertje. Voor mij geen BM meer. Ik koop wel gewoon hennen :duimop:

pokkie
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2013 18:02
Land: Nederland
M/V: M

Re: Broedmachine 1e keer

Berichtdoor pokkie » 05 jun 2017 19:44

Is m'n pbtje niet binnengekomen?

pokkie
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2013 18:02
Land: Nederland
M/V: M

Re: Broedmachine 1e keer

Berichtdoor pokkie » 06 jun 2017 18:51

randywessels schreef:Lekker makkelijk, andermans spul afzeiken. Trieste gasten hier


Ik denk dat jij ook in dat rijtje past, op het PBtje wat ik naar je gestuurd hebt met uitvoerige uitleg over hoe je toch nog leuke resultaten kan behalen met je broedmachientje geef je geen enkel reactie of enig antwoord. :frown:

pokkie
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2013 18:02
Land: Nederland
M/V: M

Re: Broedmachine 1e keer

Berichtdoor pokkie » 22 jun 2017 19:32

Inmiddels ook zo'n broedmachientje hier binnen gekregen (puur voor de gein om eens te kijken of er toch resultaat mee te halen valt, aan die paar centen ga je niet failliet wat het heeft gekost)
Er zitten 7 Japanse kwarteleieren in, en die kun je makkelijk keren in ieder geval, bij grote kippen gaat dat niet, daar is dit machientje te krap voor.
Krieleieren of kleiner dus.
Ook de eieren als ze gekeerd moeten worden gelijk verplaatsen i.v.m. warmte verdeling zodat ze allemaal aan hun trekken komen.
Verder werkt alles ok lijkt het, dus ik ben benieuwd, 8/7-2017 zouden ze ongeveer uit moeten komen (als ze bevrucht zijn natuurlijk)
Ik hou jullie op de hoogte :duimop:


Terug naar “Broedmachines”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten