Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
Kale rode plek onderkant kip
Kale rode plek onderkant kip
Dag lieve Forummensen,
Mijn Mechelse koekoek heeft al een tijdje last van een kale rode plek aan de onderkant. Ik voeg een foto bij zodat jullie eens kunnen kijken. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!
https://postimg.cc/xJfkT8zT
Mijn Mechelse koekoek heeft al een tijdje last van een kale rode plek aan de onderkant. Ik voeg een foto bij zodat jullie eens kunnen kijken. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!
https://postimg.cc/xJfkT8zT
Re: Kale rode plek onderkant kip
Is ze niet gewoon bezig broeds te worden?
-
- 5
- Land: Belgie
- M/V: V
Nee, das te ver naar achter voor broedheid.
Ik denk veerluis. Heb je gechecked op beestjes of eitjes rond de cloaca en onder de vleugels?
Ik denk veerluis. Heb je gechecked op beestjes of eitjes rond de cloaca en onder de vleugels?
ik heb ook een kip gehad met dit probleem. Word zij geplukt door de rest?
ik heb ook een kip gehad met dit probleem. Word zij geplukt door de rest?
Hallo,
is er iemand die hierover iets zinnigs kan zeggen?
Heb er ook 3 die zo'n opgezwollen rood achterste hebben, maar eigenlijk lees is vooral veel mensen die het herkennen en daarnaast alleen wat aannames wat het misschien zou kunnen zijn...
Alle foto's zien er hetzelfde uit, maar niemand lijkt het met zekerheid te weten.
Ben reuze benieuwd eigenlijk
Groeten, Luuk
is er iemand die hierover iets zinnigs kan zeggen?
Heb er ook 3 die zo'n opgezwollen rood achterste hebben, maar eigenlijk lees is vooral veel mensen die het herkennen en daarnaast alleen wat aannames wat het misschien zou kunnen zijn...
Alle foto's zien er hetzelfde uit, maar niemand lijkt het met zekerheid te weten.
Ben reuze benieuwd eigenlijk
Groeten, Luuk
-
- 5
Ik ken het alleen van kippen die beestjes als veerluis hebben.
- jantien
- 20
- Land: nederland
Maar dan zou je met gemak de witte bolletjes (nestjes van de veerluis voor mensen die het niet kennen) rond de cloaca bij de veeraanzet moeten kunnen zien.Pearlsofpassion schreef:Ik ken het alleen van kippen die beestjes als veerluis hebben.
Daar kreeg je bij TS geen antwoord op helaas..
-
- 5
Ja, idd..