Hallo, ik heb 2 gezonde duiven die ongeveer al 4 weken oud zijn, ze kunnen al vliegen min of meer en hebben overal veren.
Maar zelf eten of drinken willen zij niet dus daarmee moet ik hen telkens helpen. Water is de hele dag lang tot hen beschikking netzoals voer (granenmix) echter liggen ze maar daar in hun kooi naast het voer en water.
Het voer zit bij hen in het kooi in een kommetje en ik voer ze telkens met dat zelfde voer uit hun kom, maar ze snappen het nog steeds niet...
Iemand tips?
Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
Duivenjong wilt niet zelf eten
-
- 1
- Land: Belgie
- M/V: M
Re: Duivenjong wilt niet zelf eten
Omdat ze normaal pas met zes weken zelf eten. Hoe komt t dat jij ze zo jong hebt zonder ouders ?
-
- 1
De ouders hebben hen verlaten
Raar , dan zullen ze gepakt zijn door een roofvogel of iets dergelijks. Maar dan allebei in een keer ? Dan moet je echt nog wel even blijven doorvoeren met de hand.
-
- 1
Inderdaad raar. Er lijkt geen ander optie te overblijven.