Ik ben nog niet zo lang lid van het forum maar heb al wel enige tijd vele berichten gelezen.
Ik heb 3 kippen maar ook 3 duiven waarvan een koppeltje onlangs eieren heeft uitgebroed. De twee eieren zijn 30 juli uitgekomen. Voorheen gingen vele jongen dood omdat ze simpelweg werden afgestoten. Maar nu toe groeien ze goed en zijn mijn duiven goede ouders... maar baart een ding me zorgen. Een van de duifjes heeft zijn rechter pootje ver uitsteken. Hij buigt het pootje ook niet zelf en zet zich er niet op af. Als ik hem in m’n hand heb (om bijvoorbeeld te gaan wegen) voel ik dat het goede pootje wel duwt tegen mijn handpalm maar het andere pootje niet. De teentje bewegen wel goed. Nu is mijn vraag of dit nog goed gaat komen omdat dit normaal is en bij moet trekken? Of dat dit wel een probleem vormt voor het gaan staan en de rest de ontwikkeling van het duifje. Ik hoop iets van jullie te horen!

In de link hieronder kun je wat foto’s zien die ik heb gemaakt van het duifje waarom zijn pootje goed te zien is.
https://myalbum.com/album/6Olh2Ky7STqn
Groetjes Jessie