Jumbo Kwartels

Gebruikersavatar
rickskwartels
Gebanned
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 jun 2013 23:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor rickskwartels » 05 feb 2014 08:46

ik denk dat de meeste hier wel weten dat het moeilijk is een scherpe foto te maken van een dier laat staan een kwartel.

Stefaan:
:!: een KOPPEL 1-1 Japanse kwartels is vragen om problemen BETER 1 HAAN MET 2 OF MEER HENNEN :!:

bij het uit mesten van mijn ver blijven zitten de trio inderdaad in een andere bak ook mijn kuiken fok ik op in een cavia bak.

zo als te zie zijn er foto's met gaas dit klopt dit met de redeN dat er anders niet zulke foto's zullen zijn.
mijn Japanse kwartels zitten er zeer netjes bij daar mag iedereen een mening over hebben.EN IK PERSOONLIJK HEB HIER GEEN MENING VAN ANDERE VOOR NODIG.

(zie maar eens om natuur broed te krijgen in een cavia bak) ik moet de eerste nog tegen komen.

voor diegene die een beetje opletten het is 1 en dezelfde kooi met tig verschillende achtergronden.

Gebruikersavatar
Stefaan
Berichten: 450
Lid geworden op: 28 sep 2008 18:28
Land: B
M/V: M
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor Stefaan » 05 feb 2014 17:08

rickskwartels schreef:ik denk dat de meeste hier wel weten dat het moeilijk is een scherpe foto te maken van een dier laat staan een kwartel.


Zelfs met de goedkoopste digitale camera is het best mogelijk om scherpe foto's te maken, hoor.

Stefaan:
:!: een KOPPEL 1-1 Japanse kwartels is vragen om problemen BETER 1 HAAN MET 2 OF MEER HENNEN :!:


Uiteraard. Ik heb dan ook nergens geschreven dat ze per koppel dienen te worden gehouden. Ik geef enkel de minimale oppervlakte weer per dier. Voor een koppel is dat 2 m2, voor een trio is dat 3 m2 (kan ook eventueel worden aangehouden voor een kwartet). Grosso modo 1 m2 per dier dus. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening hieromtrent.

bij het uit mesten van mijn verblijven zitten de trio inderdaad in een andere bak ook mijn kuiken fok ik op in een cavia bak.


Heb je ook foto's van die permanente verblijven?

zo als te zie zijn er foto's met gaas dit klopt dit met de redeN dat er anders niet zulke foto's zullen zijn.


Lijkt me vrij logisch. Neemt niet weg dat je wel degelijk schreef dat jouw kwartels niet op gaas lopen. Blijkbaar wel dus. Mij goed, hoor. Moet je zelf weten.

mijn Japanse kwartels zitten er zeer netjes bij daar mag iedereen een mening over hebben.EN IK PERSOONLIJK HEB HIER GEEN MENING VAN ANDERE VOOR NODIG.


Uiteraard. Ieder doet wat hij/zij het beste vindt. Maar op een forum word je nu eenmaal geconfronteerd met andere meningen. Niet nodig om te beginnen roepen.

Gebruikersavatar
rickskwartels
Gebanned
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 jun 2013 23:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor rickskwartels » 05 feb 2014 17:28

Stefaan ik wens jou verder heel veel succes met het uitkammen van berichten ;)

kunnen we nu terug naar het topic ?

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor jantien » 05 feb 2014 20:07

Ik vind dat Stefaan wel zeer terechte opmerkingen maakt en dat zijn twijfels niet worden weggenomen door jou.
Moet toch niet zo moeilijk zijn als jij je dieren houdt zoals jij aangeeft.
Sommige Foto's geven idd een ander beeld.
En waarom zou hij niet kritisch mogen zijn en jij wel vraag ik me dan af??

Gebruikersavatar
rickskwartels
Gebanned
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 jun 2013 23:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor rickskwartels » 05 feb 2014 20:18

Ow kijk nu :offtopic: nu weer :ontopic: a.u.b

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor jantien » 05 feb 2014 20:47

Oja lekker makkelijk is dat..
Jij overal commentaar op hebbend maar commentaar op jou wordt als :offtopic: bestempeld.
Hoe gekker wil je het hebben :roll:

Gebruikersavatar
rickskwartels
Gebanned
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 jun 2013 23:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor rickskwartels » 05 feb 2014 21:02

als ik commentaar heb is het :ontopic: zo niet zijn er hier vast wel mensen die mij op een nette manier hier op willen wijzen.

berichten uit kammen en deze persoon vervolgen :offtopic: steunen vind ik niet nodig en hier ga ik niet op in.( ook beter voor de sfeer)

we hebben het hier over de JUMBO KWARTEL even voor als je het even kwijt was. Hier op het forum zijn andere topics die je kunt gebruiken mocht je daar behoefte aan hebben.

Fijne avond en nu HEEL graag weer verder met het topic JUMBO KWARTELS.

toon een beetje :respekt:

Gebruikersavatar
Martine M
Berichten: 5992
Lid geworden op: 16 feb 2009 16:57
Land: Belgie
M/V: V
Locatie: Berendrecht
Contacteer:

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor Martine M » 05 feb 2014 21:46

rickskwartels schreef:Ow kijk nu :offtopic: nu weer :ontopic: a.u.b


Beslis jij alleen wat hier gezegd mag worden en wat niet?
Jij alleen mag jouw gedacht geven en liefst alleen de gedachten die de boel opjutten en andere moet gewoon meelopen met jou is dat de bedoeling misschien?

Ik zie niet in wat Stefaan verkeerd zei en waarom Jantien naar een ander topic zou moeten.
Als je de boel op stelten wil zetten moet je ook maar tegen commentaar van anderen kunnen ook.

Gebruikersavatar
rickskwartels
Gebanned
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 jun 2013 23:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor rickskwartels » 05 feb 2014 22:11

wat is het gezellig top sfeer :duimop: hier hebben veel mensen wel wat aan echt top info hier :duimop:
NOT

laten we A.U.B als volwassen mensen weer door gaan met waar het om zou moeten gaan en houd het gezellig.

zorg voor juiste nuttige info daar hebben mensen WEL iets aan.

dit is niet de eerste keer dat ik het vraag. dit is WEL mijn laatste of topic bericht.

vanaf nu vanuit mij alleen nog topic gerelateerde reactie.

ALVAST BEDANKT :-D

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Jumbo Kwartels

Berichtdoor jantien » 05 feb 2014 22:57

Alsof jij de juiste, nuttige info hier plaatst, tja jij schijnt dat werkelijk te denken.
En dat moet je zelf weten, maar wees niet dan niet zo angstig om kritiek te krijgen en weerleg die kritiek dan ook.
Helaas wil je en/of kun je dat niet.
Dan wil ik nog even iets zeggen met betrekking op bijna al jouw "nuttige` bijdragen tot nu toe op het forum en in jouw eigen bewoordingen....

toon een beetje respekt :respekt: !!!!!


Terug naar “Kwartels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten