Op welke manier kan men planten beschermen

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
tuff cookie
Land: nederland
M/V: V

Re: Op welke manier kan men planten beschermen

Berichtdoor tuff cookie » 08 mei 2024 08:41

Mogelijk krijgen ze wondjes aan de pootjes als de kipjes erover proberen te lopen ?

frankip
Land: nl
M/V: M

Berichtdoor frankip » 08 mei 2024 19:12

Jvgchicks schreef:Ik ben erg benieuwd naar ervaringen rondom afzetten van planten in bakken dmv deze lage spikes.
Zouden ze het onprettig vinden om omhoog te vliegen en daar op te staan ..... Of gaan die pootjes er gewoon tussen/over ?

Kan me niet voorstellen dat je het gevaar wil lopen dat dieren zich daar aan bezeren.

Jvgchicks
Land: Nederland

Berichtdoor Jvgchicks » 08 mei 2024 19:42

Nee ik wil ze niet expres pijn doen natuurlijk, alleen een schrikreactie en dat ze het daarna niet meer doen. Zo van, hey, dit is niet prettig, ik spring hier niet meer op.

danielb
Land: Belgie
M/V: M

Berichtdoor danielb » 09 mei 2024 00:04

gewoon afmaken met een stuk draad en als ze er toch nog over zouden gaan,dan een stuk hoger draad.
en als dat niet werkt,dan aan de bovenkant ook afschermen.
en als je dat allemaal niet wilt doen... tja... dan is het maar leuk voor de kippen....

Jvgchicks
Land: Nederland

Berichtdoor Jvgchicks » 09 mei 2024 07:26

danielb schreef:gewoon afmaken met een stuk draad en als ze er toch nog over zouden gaan,dan een stuk hoger draad.
en als dat niet werkt,dan aan de bovenkant ook afschermen.
en als je dat allemaal niet wilt doen... tja... dan is het maar leuk voor de kippen....

Dank voor je reactie. Heeft niks met iets niet willen doen te maken. Ik vraag om ervaringen en/of tips. Dank voor de tips en ik ga er mee aan de slag.

Terug naar “Huisvesting”