planten in kippenhok

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
kuiken piep
Land: Nederland
M/V: M

Re: planten in kippenhok

Berichtdoor kuiken piep » 25 dec 2013 19:50

dit geld niet voor iedereen maar als ik hier kom dan word ik alleen maar afgezeken en de enigen aan wie ik nog iets kan vragen zijn mijn opa mijn vader en mijn oom want die zeuren mij niet af erg jammer daarom verwijder ik mijn account

laikaschat99
Land: Belgie
M/V: V

Berichtdoor laikaschat99 » 25 dec 2013 20:01

Wat? Zijn hier dan zo'n vreemde antwoorden geplaatst?

susiepolletje

Berichtdoor susiepolletje » 25 dec 2013 20:03

kuiken piep schreef:dit geld niet voor iedereen maar als ik hier kom dan word ik alleen maar afgezeken en de enigen aan wie ik nog iets kan vragen zijn mijn opa mijn vader en mijn oom want die zeuren mij niet af erg jammer daarom verwijder ik mijn account

oh boehoehoe :huil: .

En dat op 1e kerstdag, snik. Beter dan een kersttranentrekkerfilm dit ;)

buldog
Land: Friesland
Contacteer:

Berichtdoor buldog » 25 dec 2013 20:18

kuiken piep schreef:dit geld niet voor iedereen maar als ik hier kom dan word ik alleen maar afgezeken en de enigen aan wie ik nog iets kan vragen zijn mijn opa mijn vader en mijn oom want die zeuren mij niet af erg jammer daarom verwijder ik mijn account

Niet dreigen maar doen.
Je kunt hier natuurlijk ook gewoon wegblijven.

Je account verwijderen zal niet gaan.
Zie forumreglement onder 1e.

e. Het is niet mogelijk om je account/profiel te laten verwijderen. Bedenk dit voor je je registreert! Het is ook niet verstandig om je volledige naam te gebruiken.
Wanneer je niet langer deel wilt nemen aan dit forum, log je gewoon niet meer in. Je kan wel zelf eventuele persoonlijke gegevens wijzigen of verwijderen zoals je onderschrift, avatar, website enz. Je emailadres kan je ook veranderen.

braser
Land: nederland

Berichtdoor braser » 25 dec 2013 21:38

Je word toch niet afgezeken :mrnono:
Je krijgt toch gewoon normaal antwoord :gulzig:
En als je dat niet zo vind dan moet je er gewoon niet op reageren ;)
Dan reageer je gewoon op die gene waarvan jij denkt dat die je wel serieus beantwoord.
En anders stuur je een postberichtje :gossip:
Kop op he ;)

lalala

Berichtdoor lalala » 26 dec 2013 10:47

Ook een beetje logisch hè, als wij te horen krijgen dat je kippen op 1 vierkante meter houdt...
Ik vind trouwens dat we normaal hebben gereageerd.
We laten weten dat 1 vierkante meter gewoon heel klein is, want dat is het ook.
Wat wou je dan dat we zeiden?
Woow, 1 vierkante meter, daar kan vanalles op! Een paar bomen, gras, bloemen, ....
Zoiets?

muskuslove

Berichtdoor muskuslove » 26 dec 2013 15:57

lalala schreef:Woow, 1 vierkante meter, daar kan vanalles op! Een paar bomen, gras, bloemen, ....
Zoiets?

Hahaha, nou Lalala, wie weet moet je binnenhuis architect worden! Je bent erg creatief met een kleine ruimte... :schater:

lalala

Berichtdoor lalala » 27 dec 2013 12:18

muskuslove schreef:
lalala schreef:Woow, 1 vierkante meter, daar kan vanalles op! Een paar bomen, gras, bloemen, ....
Zoiets?

Hahaha, nou Lalala, wie weet moet je binnenhuis architect worden! Je bent erg creatief met een kleine ruimte... :schater:

Haha bedankt :mrnono:

Veek

Berichtdoor Veek » 28 dec 2013 00:09

ik begrijp het onbegrip wel .... maar kom. Ik heb geleerd, te roeien met de spanen die je hebt.

Dus hierbij, merk ik dat je hulp zoekt.

Een vierkante meter is inderdaad niet groot. Heb je mogelijkheden om wat extra plaats te voorzien?
Loopt je kip/kippen los? heb je mssh een foto? Of kan je het wat omschrijven? heb je een nachthok? wat mogen we ons daarbij voorstellen? Staat dit op de grond. of staat het op poten?

klimop laat je best achterwegen, is sowieso al een waardeloze plant, dit hoort thuis in een bos.

Wil je graag iets planten, probeer wat te doen met kleinfruit, of druif, vlier zoiets. Probeer het niet in je ren te planten maar ernaast. Vlier komt hoog genoeg om daarna de bessen in de ren te laten vallen.

Bij mijn ouders heb ik druif langs de ren. Dit geeft bescherming, te kleine druiven voor mij, mij niet voor de kips. Die kunne erzo ook naartoe springen.

braser
Land: nederland

Berichtdoor braser » 28 dec 2013 10:29

"klimop laat je best achterwegen, is sowieso al een waardeloze plant, dit hoort thuis in een bos."

Ben ik niet met je eens Veek :mrnono:
Ik vind de klimop een prachtige plant en nog nuttig ook.
1 kant van mijn ren heb ik beplant met klimop wat een prachtige mooie groene uitstraling geeft.
En het geeft ook een goede bescherming tegen weer en wind.
Ook vinden mijn kippetjes het heerlijk om er zomers een nestje te maken en eitjes te leggen.
Wel moet je het bijhouden door het twee a drie keer in het jaar te snoeien.

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Huisvesting”