Keter huisje / kast als hok - foto's?

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
Lavendel
Land: Netherlands
M/V: V

Keter huisje / kast als hok - foto's?

Berichtdoor Lavendel » 13 sep 2017 21:24

Bij het ontwerpen van het nachthok en het zoeken naar tuinhuisjes op MP kwam ik ook tuinhuisjes van Keter tegen. Op het forum kwam ik meerdere topics over deze huisjes tegen, maar helaas werkt Photobucket niet meer. Voor een beelddenker als ik, werken plaatjes echter veel beter, dan tekst.

Vandaar mijn verzoek voor degenen met een Keter kast/ huisje als nachthok. Hebben jullie misschien foto's (van de binnenkant)?

jantien
Land: nederland

Re: Keter huisje / kast als hok - foto's?

Berichtdoor jantien » 14 sep 2017 11:07

Paar jaar geleden zo"n huisje tweedehands gekocht,er moest nog een tuinhuisje bij, kon er goedkoop aan komen en huisje was als nieuw.
Maar eenmaal thuis kreeg ik toch mijn bedenkingen, je kunt natuurlijk niets vastmaken aan de wanden dus alles moet er los ingezet worden.
Dus keterhuisje weer verkocht en een houten tuinhuisje aangeschaft en daar ben ik nog steeds blij mee. :-)

Lavendel
Land: Netherlands

Berichtdoor Lavendel » 14 sep 2017 20:50

Dank voor je reactie. Dat was inderdaad ook een van de punten waar ik nieuwsgierig naar was, hoe je de inrichting vast maakt. Met daarnaast ook een gat voor een luikje en evt de afwerking hiervan.

jantien
Land: nederland

Berichtdoor jantien » 14 sep 2017 20:55

Dat gaat dus niet met zo'n huisje :nee:

Fryske
Land: Fryslan

Berichtdoor Fryske » 15 sep 2017 12:04

Ik had in de Keter Outdoorkast gewoon een stok van wand tot want met drie schroeven door de wand vastgezet. Legbakken eronder. Je kunt ook een stok op staanders maken. Of een combi stok legbakken die er los inzet.

Ik gebruik hem nu alleen nog voor kuikens als overgang van binnen naar de grote kuikenren. Helaas geen foto's met inrichting, maar gezien bovenstaande niet echt onmogelijk/moeilijk.

Terug naar “Huisvesting”