Rechts komt de ingang en verder een toegangsdeur en ramen?
Klopt, aan de ene zijkant 2 lange ruiten en een toegangsdeurtje voor dekippen van 50 bij 40 cm. De andere zijkant krijgt een kleiner raam en een deur (alle ramen en de deur heb ik uit een container gehaald en maak ik hopelijk passend) De deur ga ik proberen te veranderen in een 'dutch door'.....mits het deurframe goed genoeg is.Isabel schreef:Ik blijf het zeggen... ziet er goed uit!
Rechts komt de ingang en verder een toegangsdeur en ramen?
Thanks.....ik kan de hitte relatief goed verdragen thank god! Ik heb profielen om de muuraansluiting te maken, hier over heen plak ik aqua band, bituumachtige plakband, en op beide zijkanten moet nog een windveer komen, maar dat kan later..De platen wit schilderen ga ik onthouden voor volgend jaar. Ik heb de locatie dusdanig gekozen dat het hok voornamelijk wat in ochtendzon staat en hierna in de schaduw, ook kunnen de ruiten tegen elkaar open in de overwegend noordoostenwind. Desnoods komen er airco-units te hangen voor de damestuff cookie schreef:Wat een super mooi hok wordt 't.
Hoe houd je het vol met deze hitte.
Ga je de aansluiting van de dakplaten op de muur afkitten ?
Nog een tip; Schilder de dakplaten wit tegen de hitte, dat scheelt enorm in het hok. Kippen kunnen slecht tegen hitte.
jantien schreef:Mooi zeg![]()
En heel dapper met dat warme weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten