mijn man is gek geworden!

Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 6985
Lid geworden op: 12 mar 2007 14:19
Land: BELGIE
M/V: V
Locatie: BELGIE

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor Chantal » 13 mar 2010 11:38

magreth rozenveld schreef:Ha. ha, wat een heerlijke vent!!!

Toen er hier een Chihuahua kwam was mijn man heel erg boos.....
Inmiddels is hij ook al dol op het kleine/grote hondje


Niet te min gaat hij en echt niet uitlaten....
:stoel: :stoel: :stoel:



Aaacchhh.... een chiihuahua... daar droom ik van sinds mijn schoonzus zo een schatje heeft. Heb je al foto's van hem op het forum geplaatst ? Jammer dat ik vier dagen per week moet werken... ik wil dolgraag zo een hondje... maar zal dus nog moeten wachten tot ik ooit met pensioen ga :( :frown:

Gebruikersavatar
lindje
Berichten: 1943
Lid geworden op: 06 sep 2009 12:35
Land: Belgie
M/V: V
Locatie: Mechelen

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor lindje » 13 mar 2010 14:58

leuk verhaal :lol:
kun je hem echt niet terug geven aan je schoonmoeder ? en zeggen dat er een fabricagefout aan zit ? :whoea: :whoea:

Gebruikersavatar
con1954
Berichten: 3686
Lid geworden op: 23 sep 2009 20:16
Land: nederland
M/V: V

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor con1954 » 13 mar 2010 23:25

arissa schreef:om eerlijk te zijn ben net nieuw hier op het forum, maar geniet helemaal van je verhaal en denk ach mijn arme man heeft hetzelfde met mij te stellen. Toen we net begonnen met onze veestapel, hadden we eerst een veulen en het was die winter zo koud (deze winter niks bij) dat ik het veulen dus binnen bracht. De bijkeuken daar had ik een schot voor gezet, zodat hij niet verder kon, maar goed geen paard in de gang maar paard in de bijkeuken.

Ook hier schapen erbij, want tja de ponies konden al dat gras toch niet op, maar schapen eten alles. Dus mijn siertuin ging er aan. Man lief moest dus toen weides aanleggen. hihi, maar special ras deze kunnen hoog springen. Kortom we hebben nu echt een tuin in gedeeltes, overal hekjes om heen zodat alle dieren in hun eigen delen blijven, oke alleen de kippen komen dan overal, moet ik in de gaten houden, want mijn oude demente haan gaat regelmatig de honden kennel binnen, tja en dan is het feest....



Welkom Arissa op dit forum.
Heel herkenbaar, jouw verhaal en zo grappig. Mijn man verklaart me ook wel eens voor gek.
Hij moest op een gegeven moment ook een ren maken voor de konijnen met gaas onder de grond, omdat ze steeds tunnels aan het graven waren. Toen op een dag na hevige regenval de stoep buiten onze tuin inzakte op 2 plaatsen hebben we maar actie ondernomen, door de konijnen te verplaatsen en een ren te maken ,met gaas 50cm diep de grond in. En de stoep op gehoogd, voordat we klachten kregen.
Wens je veel plezier op dit leuke forum.
Groetjes, Connie...

Gebruikersavatar
magreth rozenveld
Berichten: 6694
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:41
Land:
M/V: V
Locatie: Maarheeze

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor magreth rozenveld » 14 mar 2010 11:50

Chantal schreef:
magreth rozenveld schreef:Ha. ha, wat een heerlijke vent!!!

Toen er hier een Chihuahua kwam was mijn man heel erg boos.....
Inmiddels is hij ook al dol op het kleine/grote hondje


Niet te min gaat hij en echt niet uitlaten....
:stoel: :stoel: :stoel:



Aaacchhh.... een chiihuahua... daar droom ik van sinds mijn schoonzus zo een schatje heeft. Heb je al foto's van hem op het forum geplaatst ? Jammer dat ik vier dagen per week moet werken... ik wil dolgraag zo een hondje... maar zal dus nog moeten wachten tot ik ooit met pensioen ga :( :frown:


Ik heb wel foto's maar weet niet meer hoe ik ze moet up-loaden.
Ik moet mijn wachtwoord opzoeken om mij weer aan te melden...
Maar het is een lekker manneke, onze Memphis :cool:

arissa
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 mar 2010 15:28
Land: nederland
M/V: V
Contacteer:

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor arissa » 15 mar 2010 16:49

con1954 schreef:
arissa schreef:om eerlijk te zijn ben net nieuw hier op het forum, maar geniet helemaal van je verhaal en denk ach mijn arme man heeft hetzelfde met mij te stellen. Toen we net begonnen met onze veestapel, hadden we eerst een veulen en het was die winter zo koud (deze winter niks bij) dat ik het veulen dus binnen bracht. De bijkeuken daar had ik een schot voor gezet, zodat hij niet verder kon, maar goed geen paard in de gang maar paard in de bijkeuken.

Ook hier schapen erbij, want tja de ponies konden al dat gras toch niet op, maar schapen eten alles. Dus mijn siertuin ging er aan. Man lief moest dus toen weides aanleggen. hihi, maar special ras deze kunnen hoog springen. Kortom we hebben nu echt een tuin in gedeeltes, overal hekjes om heen zodat alle dieren in hun eigen delen blijven, oke alleen de kippen komen dan overal, moet ik in de gaten houden, want mijn oude demente haan gaat regelmatig de honden kennel binnen, tja en dan is het feest....



Welkom Arissa op dit forum.
Heel herkenbaar, jouw verhaal en zo grappig. Mijn man verklaart me ook wel eens voor gek.
Hij moest op een gegeven moment ook een ren maken voor de konijnen met gaas onder de grond, omdat ze steeds tunnels aan het graven waren. Toen op een dag na hevige regenval de stoep buiten onze tuin inzakte op 2 plaatsen hebben we maar actie ondernomen, door de konijnen te verplaatsen en een ren te maken ,met gaas 50cm diep de grond in. En de stoep op gehoogd, voordat we klachten kregen.
Wens je veel plezier op dit leuke forum.
Groetjes, Connie...

Hoi Connie,
Hier hebben de konijnen nu alle fruitboompjes van hun bast ontdaan, ze bleven er eerder altijd af, er zat zo'n plastic bescherming om heen, nu weer wat nieuws verzinnen kan mijn man daarna weer aan de slag. Ach zo blijft hij wel van de straat ;) groetjes

Gebruikersavatar
cetinel
Berichten: 8889
Lid geworden op: 22 dec 2003 22:42
Land:
M/V: V
Locatie: belgie-st-niklaas

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor cetinel » 15 mar 2010 21:21

die bast afgevreten hebben de schapen bij ons dus gedaan,een kastanje,noot,een moerbei,2 amandelboomkes en een perzik zijn naar de knoppen....die overleven dat dus niet(had er ook bescherming rond hoor :frons: )

arissa
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 mar 2010 15:28
Land: nederland
M/V: V
Contacteer:

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor arissa » 16 mar 2010 07:51

cetinel schreef:die bast afgevreten hebben de schapen bij ons dus gedaan,een kastanje,noot,een moerbei,2 amandelboomkes en een perzik zijn naar de knoppen....die overleven dat dus niet(had er ook bescherming rond hoor :frons: )

Hier 6 appel, 3 peer en 3 pruimen :huil: , eerst had ik gaas, maar dat duwde ze naar beneden, toen zag ik op een fh site die ook een winkel heeft een soort plastic wikkel (lijkt op regenbuismateriaal maar dan zachter) Dan trekken ze er gewoon af :( en zou met de boom meegroeien maar groeien er dus gewoon in.

Heb wel gezocht op internet maar daar staan boombeschermers die gelijk weer een fortuin koste, hier heb je fruitboomhandelaren waar ze 5,- per stuk kosten en het zelfde jaar al fruit. Dus ja, boombescherming van 50,- of meer is toch van de zotte. Als je 15 hebt.

In schapenweide probeer ik wilgen in een grote kring afgezet door schapengaas, maar dit jaar kregen ze het toch te pakken, gaas naar beneden geduwt.

Gebruikersavatar
cetinel
Berichten: 8889
Lid geworden op: 22 dec 2003 22:42
Land:
M/V: V
Locatie: belgie-st-niklaas

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor cetinel » 16 mar 2010 08:43

dat soort plastic wikkel had ik ook(gekocht in de aveve)maar die trekken ze er gewoon af hoor...
dan dus fijmazig kippengaas errond....bleef er blijkbaar 1 cm vanonder(wat moeilijk wegens gras en niet effen en zo)open..je denkd dat die zo laag niet komen....jawel dus eerst dat enen stripje helemaal rond afgevreten.
en hoe ze het presteerden weet ik niet,maar dat gas kregen ze dus ook weer af....

Gebruikersavatar
con1954
Berichten: 3686
Lid geworden op: 23 sep 2009 20:16
Land: nederland
M/V: V

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor con1954 » 16 mar 2010 21:41

Ja,het is wat met die beesten, Arissa we zijn hier gek op foto's :foto: en altijd heel nieuwschierig hoe het er bij een nieuwkomer uit ziet met de dieren, huisvesting e.d.
Dus mocht je nog een keer tijd over hebben??? :-)

Gebruikersavatar
con1954
Berichten: 3686
Lid geworden op: 23 sep 2009 20:16
Land: nederland
M/V: V

Re: mijn man is gek geworden!

Berichtdoor con1954 » 16 mar 2010 22:12

con1954 schreef:Ja,het is wat met die beesten, Arissa we zijn hier gek op foto's :foto: en altijd heel nieuwschierig hoe het er bij een nieuwkomer uit ziet met de dieren, huisvesting e.d.
Dus mocht je nog een keer tijd over hebben??? :-)


:gutgut: Sorry, ik heb je foto's net bekeken op een ander topic.
Dat is een heerlijke ruimte zo voor de dieren.
Wat leuk zo met die fruitboompjes. Daar wil ik er ook een paar van neerzetten op ons grasveld.
Ook voor een beetje schaduw, anders staat het kippenhok van de zomer pal in de zon.


Terug naar “Schapen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten