jonge konijntjes ( update wat groeien ze nu 3 weekjes oud

Gebruikersavatar
dennisvdsteen1
Berichten: 1646
Lid geworden op: 16 mei 2005 19:58
Land:
M/V: V
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor dennisvdsteen1 » 14 mei 2006 18:59

jack63 schreef:
dennisvdsteen1 schreef:
jack63 schreef:
dennisvdsteen1 schreef:Erg mooie foto's!! Maar bij mij in het hok zie ik ook in het hok allemaal van die pluizen liggen in een hoekje, is da een nestje? De verkoper die zei dat het 2 vrouwtjes warne!!


als je konijn een nest maak als ze jongen op heeft dan trek ze aan de voorkant en onderkant van haar lichaam de haren uit.
hoeveel haren liggen er in die hoek. het kan zijn dat je konijn toch jongen op heeft want in een dieren winkel zetten ze soms alles door elkaar. soms


Er liggen in de hoek best veel haren alleen is het nu weer beetje rotzooi en ik heb die konijnen al 5-6 jaar of zo en nog nooit kleintjes gehad..! Ik heb ze wel eens zien dekken maar ik volgens mij zijn ze lesbisch ofzo :roll:


twee vrouwtjes konijnen die kruipen ook op elkaar :lol:
dat deden mijn twee dames hier ook en dan lagen er soms ook wat haren in een kist op een hoopje dus ik denk wel dat je twee dames heb die veeellllllllll van elkaar houden :lol: :lol:


een konijn wil het wel alleen het ander niet! ziet er wel grappig uit soms dat die ander snel weg rent!!

jack63
Niet actief lid
Berichten: 5595
Lid geworden op: 18 mei 2005 15:35
Land:
M/V: M
Locatie: maastricht

Berichtdoor jack63 » 14 mei 2006 19:59

dennisvdsteen1 schreef:
jack63 schreef:
dennisvdsteen1 schreef:
jack63 schreef:
dennisvdsteen1 schreef:Erg mooie foto's!! Maar bij mij in het hok zie ik ook in het hok allemaal van die pluizen liggen in een hoekje, is da een nestje? De verkoper die zei dat het 2 vrouwtjes warne!!


als je konijn een nest maak als ze jongen op heeft dan trek ze aan de voorkant en onderkant van haar lichaam de haren uit.
hoeveel haren liggen er in die hoek. het kan zijn dat je konijn toch jongen op heeft want in een dieren winkel zetten ze soms alles door elkaar. soms


Er liggen in de hoek best veel haren alleen is het nu weer beetje rotzooi en ik heb die konijnen al 5-6 jaar of zo en nog nooit kleintjes gehad..! Ik heb ze wel eens zien dekken maar ik volgens mij zijn ze lesbisch ofzo :roll:


twee vrouwtjes konijnen die kruipen ook op elkaar :lol:
dat deden mijn twee dames hier ook en dan lagen er soms ook wat haren in een kist op een hoopje dus ik denk wel dat je twee dames heb die veeellllllllll van elkaar houden :lol: :lol:


een konijn wil het wel alleen het ander niet! ziet er wel grappig uit soms dat die ander snel weg rent!!


zo wat het hier ook de een mocht het wel maar de ander niet.
het is gewoon niet eerlijk verdeelt onder die konijnen :lol: :lol: :lol:

jack63
Niet actief lid
Berichten: 5595
Lid geworden op: 18 mei 2005 15:35
Land:
M/V: M
Locatie: maastricht

Berichtdoor jack63 » 15 mei 2006 10:09

hier nog even 2 niuewe foto,s de konijntjes zijn nu 3 weekjes oud
ze eten al van de brokjes en van het hard brood mee :-)

zijn ze niet lief :-D
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
marjoleinw
Berichten: 2841
Lid geworden op: 29 okt 2004 10:27
Land:
M/V: V
Locatie: Zoetermeer

Berichtdoor marjoleinw » 15 mei 2006 12:35

Ohhhh :hartje:

Gebruikersavatar
cetinel
Berichten: 8889
Lid geworden op: 22 dec 2003 22:42
Land:
M/V: V
Locatie: belgie-st-niklaas

Berichtdoor cetinel » 15 mei 2006 13:15

idem!!

iris
Berichten: 1298
Lid geworden op: 27 sep 2005 21:54
Land:
M/V: V
Locatie: friesland

Berichtdoor iris » 15 mei 2006 15:02

wat een droppies :hartje:

Barbara
Berichten: 1547
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:52
Land: NL
M/V: V

Berichtdoor Barbara » 22 mei 2006 12:45

wat een schatjes zeg heel leuk en zo ondeugend op deze leeftijd.


Terug naar “Konijnen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast