ontlasting blijft hangen

dierenvriendmirjam
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jul 2013 20:29
Land: Nederland
M/V: V

Re: ontlasting blijft hangen

Berichtdoor dierenvriendmirjam » 21 jul 2013 10:31

José schreef::loep: En alweer een sterk verhaal...




Om een lang verhaal kort te maken: wat maakt het uit, volgens mij gaat het hier om de belangrijke punten in mijn verhaal en die gaan over de gezondheid van het konijn. Ik dacht dat dit kippenforum daar voor bedoeld was, maar niet iedereen lijkt er zo over te denken. Ik heb is rondgekeken op deze site, en zóveel opmerkingen gaan nergens over. erg jammer.
dierenvriendmirjam Berichten: 12Lid sinds: 17 juli 2013 20:29Land: NederlandM/V: V

dierenvriendmirjam
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jul 2013 20:29
Land: Nederland
M/V: V

Re: ontlasting blijft hangen

Berichtdoor dierenvriendmirjam » 21 jul 2013 10:36

Al best een tijdje, ik denk dat het door het brood komt. Ik ben daar mee begonnen omdat mijn oude werkgever wel 20 konijnen had, en hij gaf ze altijd alleen maar brood. Daardoor leek het dus toch gezond te zijn. Maar ik ben daar nu mee gestopt en dan zullen we zien hoe het dan gaat.
overigens denk ik niet dat het ergens anders door komt, het konijntje is ontzettend levendig en ziet er goed uit. Ik kan me niet voorstellen dat er iets anders mis zou zijn.

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: ontlasting blijft hangen

Berichtdoor lnge » 21 jul 2013 10:47

Met haken op de kiezen kunnen ze er ook gezond uit zien, maar die haken zie jij zelf niet.

Gebruikersavatar
brenda17
Berichten: 7330
Lid geworden op: 25 jul 2009 13:11
Land: Limburg
M/V: V

Re: ontlasting blijft hangen

Berichtdoor brenda17 » 21 jul 2013 10:52

Sowieso moet een konijn altijd hooi hebben. Dus hooi moet er altijd zijn.
Is ze niet te dik?

We hebben nu ook een konijn in de opvang die véél en véél te dik is. Kan niet aan haar achterkant komen, dus kan haar kontje niet schoonmaken. Daardoor moeten we ook elke dag de poepjes van haar kont afhalen.
Eigenaar had dit niet door..

dierenvriendmirjam
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jul 2013 20:29
Land: Nederland
M/V: V

Re: ontlasting blijft hangen

Berichtdoor dierenvriendmirjam » 21 jul 2013 10:58

Dit konijn is niet dik hoor, we geven van alles wat ik beschreven had maar een klein beetje. Maar wel verschillende dingen zodat het konijntje gevarieerd eet.

Groetjes< Mirjam


Terug naar “Konijnen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten