ah wat sneu nou. Heel veel sterkte.
Ik wil je wel een hart onder de riem steken wat betreft Benjamin.
Ik heb begin dit jaar ook mijn konijntje in moeten laten slapen vanwege een tumor. Ze was al lange tijd ziek; toen het niet meer ging, is ze ook heel rustig ingeslapen

. Haar vriendje, inmiddels ruim 10 jaar oud, heeft al die tijd trouw naast haar gezeten, haar oortjes en neus schoongelikt en haar in de winter warm gehouden.
En toen was ook hij alleen. Ik heb alle asiels in de wijde omgeving gemaild op zoek naar het ideale nieuwe maatje. Als 'buitenkonijn' was het niet makkelijk om in het hele vroege voorjaar ook een geschikt vrouwtje te vinden met een wintervachtje. Uiteindelijk toch gelukt en de koppeling ging zo verschrikkelijk soepel; alsof ze elkaar al jaren kenden. En nu zijn ze samen een heel gelukkig stel. Het vrouwtje heeft een heel ander karakter dan de vorige; eentje met een behoorlijke gebruiksaanwijzing, zeg maar. Maar ook hier zijn het geen knuffelkonijnen, dus zolang ze elkaar hebben en hun super grote buitenren, zijn ze allebei best heel happy zo..
Dus met Benjamin gaat het ook wel goed komen. Even die kuur afmaken, en dan heb je zo weer een leuk vriendinnetje erbij.. Succes!
En ik zou het wel leuk vinden als je dan weer een update post met het leuke nieuws... :)