We beginnen met de kip met de langste naam: Anna-Marie-Sophie-Marie-Luka!

Nope, de konijnen zijn niet thuis ...

1 van de puber kuikens, en gelukkig enigste haan! Kungrao!

Piglet komt even elegant passeren

May Tagu, Anna, Piglet en Joey gunnen geen blik ... Duidelijk iets van plan

Tijd voor actie

Mathis kwam even de dames de les spellen

Yu Yu Ying, 1 van men mooiste! En die titel wil de duidelijk behouden ...

May Tagu met dochter May Yay Yee!

Zoals je ziet genieten Mathis en Gijs met hun dames volop in de tuin. Ook de ren van Raoul met de eenden stond open. Alleen zijn de dames geen fan meer van een tuinbezoek

Normaal gezien komen er dit weekend 2 nieuwe hanen. 2 brahmabroers die momenteel in een opvang zitten in Nederland en al een tijdje naar een nieuwe thuis zoeken. Ben benieuwd wat de 2 broers gaan vinden van hun 15 nieuwe dames, nieuw verblijf en nieuwe dieren waar ze mee in contact komen

Maar bon, toen er eten aan te pas kwam, vlogen de dames plots de ren uit.

In totaal staan 16 kipjes er niet op. De 3 ukkelse baardkrielen, 4 chabo's, 1araucana, 1 kruising en 6 zijdehoenders bleven in de ren. Ook mama Whisker met haar jonge kids blijven nog een tijdje binnen!
Ook de konijnen zijn hun leider kwijt. Fabio stierf op overgang van oud naar nieuw. Fabio was gelukkig het enige dier die sterf op nieuwjaarsnacht. Al is het wel meteen een heel groot verlies. Fabio was 1 van de 2 eerste konijnen hier en laat een geweldige zoon Klomo hier na!
Nijntje mocht alvast nog eens op de foto

Lucky, Zora en Ellie Hanno

Ook bij de eenden zijn er veranderingen. 5 dames zijn vertrokken. De 3 kuifjes en 2 wilde eendenvrouwtjes.
Natuurlijk is David wel nog van de partij!

Katie werd omsingelt door de 3 mannen. Katie is met haar 7jarige leeftijd de oudste eend hier, maar heeft duidelijk nog veel mannelijk aandacht

Bangka (op foto) en Bokito (niet op foto), de 2 jongste muskuseend dames zijn volop aan het veranderen. Ik ben benieuwd ...

Natuurlijk is Murray er ook nog! Men lievelingsdame wil ik nooit kwijt!!!

Ook men hond wil wel eens op foto haha! Hier samen met Marie-Louise!

Met de feestdagen mocht ze altijd mee naar de familiefeesten. Etentje met snurkende hond onder je, this eens iets anders ...

Schoothondje dat is

Helemaal uitgeput na al die feestjes ...

En hiermee eindig ik haha. Benieuwd wat jullie ervan vinden! Doei doei!