Mens en dier genieten volop. Een plezier om te zien!
En dat kon natuurlijk niet zonder foto's! Met een zonnetje erbij zijn foto's gewoonweg prachtig

May Yay Yee genoot volop! Ben benieuwd wanneer haar eerste eitje komt ...

Ook de 3 jongsten snapten al helemaal wat ik bedoelde! Ze kregen ondertussen de naam Gust, Rachel en Sky

Zaphod is sowieso al het zonnetje van de ren, al straalt hij nog meer met dit weer

Ik vind die zijn staart gewoon zo geweldig!!

Sky en Rachel

Brahmahaan Timber viel mij gisteren aan. Ik denk dat hij men blote benen niet zo fijn vond

De dames daar in tegen ... Wat zand en zon en die zijn doodgelukkig!!!

En Tucker deed mee!

Klein verschilletje maar

Toen kregen ze bezoek

En nog bezoekers!

Ursula bekeek het van op een hoogte

Mathis!

Anna. 12 jaar ondertussen. Geniet volop van haar mooie oude dag!

Piglet en Joey!

De La Soul

Mijn geweldige lieve Raoul is er niet meer, maar wat voor bom van dochter heeft hij achtergelaten?!

En dat weet ze ergens zelf ook wel denk ik

We hebben nieuw leven! De lachduiven hebben opnieuw een kleintje! Altijd leuk om ergens kleintjes te hebben

De kanaries! Volop aan het zoeken voor een nieuwe man voor hen! Heb de indruk dat de dames volop aan het nestelen zijn, maar zonder man zal het bij een simpel nest blijven ...

Men 3 zebravinkjes!

Ook de diamantduifjes zijn terug in de volière! De lachduifjes hadden er gelukkig geen probleem mee. Met dat zij een jong hebben zijn ze extra beschermend, vooral tegen de diamantduifjes. Maar alles ging goed. Eventjes achter elkaar aangezeten maar voor de rest no problems

Kanvar! Hij kwam blazend aangelopen toen Timber mij aanviel. Lieve schat!

Katie doet het tot nu toe erg goed. De oudste eend wil mama worden! (zij is meteen ook 1 van de oudste dieren hier). Het is de derde keer dat ze het moederschap aangaat, maar tot nu toe geen succes. Bij het eerste nest had ze 2 jongen. 1 stierf bij uitkomst, de ander stierf de dag erna. Ze probeerde het opnieuw vorig jaar, maar totaal geen uitkomst. Nu een derde keer. Derde keer, goede keer? Ik hoop het zo hard voor haar!

Kip Sookie is ook broeds! Haar hou ik even als reserve, moest Katie het plots toch beu zijn of slecht broeden ofzo, dan kunnen er toch enkele eieren onder de kip!

Zo benieuwd!

Nijntje

En maatje Cornette!

Fluffy, prachtdame!

En Dupes! Hij doet het goed met zijn madammen

Tussen het rondcrossen door toch even tijd om stil te staan voor de foto

Wat heeft ze nu weer gespot?

En Felix! Zij zag dat het goed was

Ik genoot, zij genoten ... Wat wil je meer?