dan vind ik het nog veel geld hoor.
er zijn rassen genoeg die aan hun raskenmerken voldoen en die minder eieren leggen en een slechtere bevruchting hebben en een slechtere uitkomst en dan word er ook geen 15 euro gevraagd voor een kuiken van een week oud.
een jersey giant is niet meteen zo een moeilijk ras hoor.
een jonge haan kun je waarschijnlijk al aan die prijs vinden of zelfs minder.
jijzelf zult uw overschot aan hanen ook wel weg willen en zoveelste meer hanen je hebt,zoveelste lager je prijs zal liggen.
pluimvee prijzen 2023
Re: pluimvee prijzen 2023
Ik kan van dit ras in Nederland geen fokker vinden die goede dieren heeft, alleen bij deze man.
Ik ben trouwens nog steeds zoekende, want ik zoek nu onverwante hanen.
De hanen die we over hebben worden geslacht.
Ik ben trouwens nog steeds zoekende, want ik zoek nu onverwante hanen.
De hanen die we over hebben worden geslacht.
- Redshibaman
- Land: Nederland
- M/V: M
- Contacteer:
Haan42 schreef:Ik ben trouwens nog steeds zoekende, want ik zoek nu onverwante hanen.
Kijk je ook buiten de landsgrenzen? Ik ben al drie keer naar Duitsland gereden, waarvan twee keer naar een fokker die 450 km verderop zit, om broedeieren en een keer een mooie haan op te halen.
- Kuckeltje
- Land: Nederland
- M/V: M
- Contacteer:
Het ligt er gewoon aan wat je zoekt.
Zoek je gewoon wat kippen om gezellig in de tuin te laten scharrelen en met regelmaat een eitje te kunnen rapen dan kun je kiezen voor leghybrides Hennen tegen de leg kosten tussen de € 10 tot
€ 15 per stuk De aantallen die je afneemt spelen vaak ook een rol in de prijs.
Je kunt ook kiezen voor rassen en dan betaal je meestal enkel euro’s meer als voor leghybrides.
Zoek je ras kippen van TT-kwaliteit dan ligt het aan zeldzaamheid, de kwaliteit, de leeftijd, eventueel onverwant keuze kunnen maken uit meerdere koppels bij de kweker.
De prijs spreek je dan met elkaar af.
Een mooi toompje ras kippen 1 haan en 3 hennen is vaak rond de €100 te koop
Zoek je gewoon wat kippen om gezellig in de tuin te laten scharrelen en met regelmaat een eitje te kunnen rapen dan kun je kiezen voor leghybrides Hennen tegen de leg kosten tussen de € 10 tot
€ 15 per stuk De aantallen die je afneemt spelen vaak ook een rol in de prijs.
Je kunt ook kiezen voor rassen en dan betaal je meestal enkel euro’s meer als voor leghybrides.
Zoek je ras kippen van TT-kwaliteit dan ligt het aan zeldzaamheid, de kwaliteit, de leeftijd, eventueel onverwant keuze kunnen maken uit meerdere koppels bij de kweker.
De prijs spreek je dan met elkaar af.
Een mooi toompje ras kippen 1 haan en 3 hennen is vaak rond de €100 te koop