ik kwam een paar jaar geleden in contact met iemand die brugmansia heeft, ik had ze vroeger ook gehad.... maar vond het toen niets, omdat ik ze toen alleen kende in het roos, wit en geel, niet echt mijn lievelingskleuren...
tot ik in contact kwam met op fb groepen over brugmansia.... het was ook in die periode dat mijn zoon begon aan een heel groot project... vertel ik later wel eens over
enfin, van het een kwam het ander: een nieuwe wereld ging over, juist op het geschikt moment, mijn afscheid uit de vechthoenderswereld, waar ruzie onder de fokkers continu de bovenhand vierde...ik kon er gewoon niet meer tegen, dus gaf ik mijn ontslag als secretaris en uiteindelijk als de enige die nog iets deed....Dat tijdperk werd dus afgesloten, en ja ik kweek nog altijd mijn ko shamo's, een stuk of vijftig... denkelijk...
De titel zegt het: ondertussen zit ik hier met een collectie van.... die waarschijnlijk binnen een paar weken honderd verschillende brugmansia zal tellen, verslaving ... ja zeker
Het wordt nu minder druk in de tuin, dus hoop ik, dat ik de tijd zal vinden om hier foto's te plaatsen,
de eerste komt vandaag: hier volgt een collage van de ' Brugmansia Angels Inspiration
Dit is dus één brugmansia, in zijn verschillende groeifase.... enjoy it.