Verzameltopic: welke hond hebben jullie

Angie
Land:
M/V: V

Re: Verzameltopic: welke hond hebben jullie

Berichtdoor Angie » 29 jan 2020 21:17

yiska
Afbeelding

Beau
Afbeelding

Sam
Afbeelding

Een ierse setter x schotse collie ( zwart, Sam) een ierse setter ( beau) en een dalmatier ( yiska).
Na 25 jaar bobtails met telkens weer veel te vroeg afgeven vanwege die rotziekte met een k.. Ben ik nu doorgegaan met nu de ierse setter erbij te nemen en heb ik geen bobtail meer. Yiska de dalmatier had ik altijd met 2 beertjes van bobtails en toen mijn bobtailteefje plots op 7 jaar uitgezaaid bleek, kwam Sam erbij.. karakter is ook zo liefdevol, ontzettend sportief om naast scootmobiel te lopen dus na overlijden van mijn grote beer ozzy, kwam na een jaar Beau erbij :hartje: ... Echt setterkwajongen, stuiterbal, gek als een schup... ennnn enorme jachtdrift... heeft al paar losgebroken kippen gepakt... gelukkig zijn het geen killers maar hebben een 'soft mouth' .. kips overstuur maar gelukkig geen wondjes oid. Mijn altijd loslopende antwerps baardkrieltje heeft het zwaar te verduren.. na 12 jaar vrijheid en onbekommerd met allerlei honden samengeleefd te hebben, moet ze nu waakzaam zijn en de ren opfladderen ( ze woont bij de paarden in stal, heel hoog in de schuur fladdert ze op een balk elke avond, ze wil nooit bij de andere 'wonen' al heel haar leven slaapt ze in bomen etc).

Ik ben ontzettend gek met mijn honden, net als al mijn dieren, ze zijn voor mij alles, slapen in/ rond bed, ik ben ook 24/7 / 365 thuis voor ze, bij lange afstanden auto gaan ze mee. Ze kunnen hier heel de dag op erf rennen als ze willen dus enorm fijn voor ze, vooral met zoveel energie :gutgut:

Terug naar “Honden”