zomaar wat hondenfoto's

Yola
Berichten: 609
Lid geworden op: 18 jun 2008 12:08
Land:
M/V: V

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor Yola » 07 aug 2009 09:07

Wauw, wat een mooie foto's van prachtige honden, jij hoeft je geen moment te vervelen (al was het alleen maar om al die namen te onthouden :gutgut: )
Hier hebben de meeste dieren bijnamen, volgens mijn man, die er helemaal gek van wordt is het een vrouwending.
De beesten maakt het allemaal niets uit, zolang ze maar vreten krijgen en hun portie aandacht, mag ik ze noemen wat ik wil.

Gebruikersavatar
malle molen
Berichten: 6398
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:52
Land:
M/V: V
Locatie: Niederrhein (Duitsland)

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor malle molen » 07 aug 2009 09:38

Nee ik verveel mij nooit,maar gelukkig hoef ik niet alle namen te roepen :roll: zou wat zijn he :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mona
Berichten: 673
Lid geworden op: 14 sep 2008 10:35
Land: Belgie
M/V: V

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor Mona » 07 aug 2009 10:39

Wat een leuke bende daar!! :-D Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!

Wel geen alledaagse raskeuze hè, een kangal. Ik heb eens gelezen dat het zeer eigenwijze honden zijn (wat voor mijn beide bullekes eigenlijk ook van toepassing is ;) ) en dat ze een zeer sterke hand nodig hebben... klopt dat? Ze ziet er in ieder geval superlief uit!!
Hoe is ze naar andere honden toe?

Heb je een foto van haar staand?

Gebruikersavatar
malle molen
Berichten: 6398
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:52
Land:
M/V: V
Locatie: Niederrhein (Duitsland)

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor malle molen » 07 aug 2009 12:23

Mona schreef:Wat een leuke bende daar!! :-D Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!

Wel geen alledaagse raskeuze hè, een kangal. Ik heb eens gelezen dat het zeer eigenwijze honden zijn (wat voor mijn beide bullekes eigenlijk ook van toepassing is ;) ) en dat ze een zeer sterke hand nodig hebben... klopt dat? Ze ziet er in ieder geval superlief uit!!
Hoe is ze naar andere honden toe?

Heb je een foto van haar staand?


Even een foto opgezocht waar ze staat:
Afbeelding
maar dat bedoel je zeker niet he :mrnono:

Ok deze dan:
Afbeelding
of deze:
Afbeelding

Het is heel wat jaartjes geleden dat ik de Kangal voor het eerst heb gezien,ik was er gelijk helemaal weg van en heb mij toen in het ras verdiept en heb ook enkele fokkers gesproken.
Maar helaas was het een ras wat echt niet bij onze woonsituatie paste (klein tuintje en midden in een drukke woonwijk) dus heb ik mijn droom vaarwel gezegd....dacht ik ;)
Toen we in Duitsland zijn gaan wonen hadden we veel meer ruimte en ben ik op een asielsite beland waar Laika dus te zien was....liefde op het eerste gezicht :hartje:
We hebben heel wat met haar te stellen gehad :roll: ze was pas 8 mnd oud maar ze kende dus echt helemaal niks,de belangrijkste inprentingsfase van een hond heeft zij in een klein tuintje doorgebracht,ze mocht ook niet in huis :? .
Andere honden kende zij ook niet dus we zijn echt van voren af aan begonnen met haar en daar plukken wij nu de vruchten van.
We kunnen haar overal mee nar toe nemen,ze is vriendelijk tegen iedereen (wel terughoudend in het begin,daar weet Monique/Zweedse Kip alles van :lol: ) en andere honden vind ze geweldig.
Luisteren doet ze wanneer zij er het nut van inziet (en als ik het woordje KOFFIE roep,dan krijgt ze nl wat lekkers :gutgut:) dus in dat opzicht is ze wel eigenwijs.
Ze hebben een consequente hand nodig (welke hond niet?) maar geen echt harde hand want dat werkt echt averechts.

jo-corine
Berichten: 9167
Lid geworden op: 02 jun 2004 11:02
Land:
M/V: V

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor jo-corine » 07 aug 2009 12:43

Whauw mooie foto's weer. :-D

Gebruikersavatar
malle molen
Berichten: 6398
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:52
Land:
M/V: V
Locatie: Niederrhein (Duitsland)

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor malle molen » 07 aug 2009 12:52

Dank je :-D
Die laatste is toch mijn favoriet daar staat Sofietje nog bij op :hartje:

Gebruikersavatar
Zweedse Kip
Berichten: 4258
Lid geworden op: 12 jun 2007 07:30
Land: Zweden
M/V: V
Locatie: Östervåla
Contacteer:

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor Zweedse Kip » 07 aug 2009 13:23

Sofietje......zucht :hartje:

Gebruikersavatar
Mona
Berichten: 673
Lid geworden op: 14 sep 2008 10:35
Land: Belgie
M/V: V

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor Mona » 07 aug 2009 18:14

Hele mooie foto's, ze is echt geweldig!
En zoals je zelf zegt, welke hond heeft er geen consequente aanpak nodig...
Je mag toch wel trots zijn op jezelf met wat je met haar bereikt hebt want het lijkt me niet simpel om een hond op die leeftijd nog alles bij te brengen! ;)

Gebruikersavatar
Zweedse Kip
Berichten: 4258
Lid geworden op: 12 jun 2007 07:30
Land: Zweden
M/V: V
Locatie: Östervåla
Contacteer:

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor Zweedse Kip » 07 aug 2009 19:33

Dat is Birgit zo goed gelukt omdat ze nooooit over 1 nacht ijs gaat. En eerst een heleboel info inwint voor ze ergens aan begint. ;) ;)

zo en dan nu weer even afgelopen met die veren in je gat te steken....:leipie: :lol: :P

Gebruikersavatar
malle molen
Berichten: 6398
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:52
Land:
M/V: V
Locatie: Niederrhein (Duitsland)

Re: zomaar wat hondenfoto's

Berichtdoor malle molen » 07 aug 2009 19:35

Je mag toch wel trots zijn op jezelf met wat je met haar bereikt hebt want het lijkt me niet simpel om een hond op die leeftijd nog alles bij te brengen!


We hadden natuurlijk wel mazzel dat de Anatool een laatbloeier is , eigenlijk was ze nog een pup toen ze bij ons kwam, ik denk dat het met een echt volwassen hond veel moeilijker was geworden.
Maar bedankt ;)


Terug naar “Honden”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten