Tribute to Rocky

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Tribute to Rocky

Berichtdoor Lies » 11 jun 2012 22:58

Wat verdrietig dat hij er niet meer is. Echt heel naar :puppydogeyes: Maar "King of the Moutain" daar moest ik toch om lachen.
Een prachtdier was/is het.

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Re: Tribute to Rocky

Berichtdoor marjolijn1957 » 12 jun 2012 11:55

Lies schreef:Wat verdrietig dat hij er niet meer is. Echt heel naar :puppydogeyes: Maar "King of the Moutain" daar moest ik toch om lachen.
Een prachtdier was/is het.

Hij had ook humor Lies.
Ja en een dier verliezen is altijd erg verdrietig. Maar ik weet zeker dat hij een goed leven heeft gehad bij Angelique. Wat zei alllemaal voor hem gedaan heeft om het ongemak van spat te verlichten. Vele anderen hadden het al veel eerder voor gezien gehouden. En geloof me, hij heeft echt niet onnodig geleden mochten mensen dat soms denken.


@ Kippenloverken. 17 jaar is idd niet zo oud. Maar als je weet wat spat voor gevolgen heeft voor een paard is het een wonder dat hij er al niet eerder aan onderdoorgegaan is.

De maandag voordat hij afgemaakt is stond hij met drie benen kreupel te zijn. Hij durfde niet meer te gaan liggen uit angst dat hij niet meer overeind kon komen.
Hij had echt pijn. Wij zagen dat duidelijk aan hem hoewel een ander die hem niet zo goed zou kennen dat niet zou zeggen. Hij was even ondeugend als altijd.

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Re: Tribute to Rocky

Berichtdoor marjolijn1957 » 12 jun 2012 12:04

Inge schreef:Toch gelukt.
Prachtige appaloosa, mijn hart ging er echt sneller van kloppen.
Wat was er met hem dat hij op zo'n jonge leeftijd (zeker voor een appie) moest inslapen?
Sterkte met het gemis.

Hij had spat Inge. Een hele nare aandoening. Dat had hij al jaren en met bepaalde chinese kruiden, goed rijden, druppels van dit heeft hij het heel lang volgehouden.

Voor als je wat meer wil weten over spat:
http://www.gezondheidvanmijnpaard.nl/index.php?content=142

Peppie
Berichten: 1049
Lid geworden op: 08 feb 2012 19:00
Land: Belgie
M/V: V

Re: Tribute to Rocky

Berichtdoor Peppie » 12 jun 2012 13:55

Wat een mooi paard was hij en wat een mooi filmpje heb je gemaakt voor hem. Ik ben er helemaal ontroerd van.
Veel sterkte met het verlies!


Terug naar “Paarden, pony's & ezels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten