Bruintje & Co zijn verhuisd

Gebruikersavatar
An
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:53
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg

Berichtdoor An » 03 jul 2006 13:37

je hebt mooie konijntjes
vooral die grijze met wit vind ik kei mooi :cool:

Gebruikersavatar
Heike
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:39
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg
Contacteer:

Berichtdoor Heike » 03 jul 2006 15:52

Dank je An !
En dan te bedenken dat hij volgens de dierenarts ten dode was opgeschreven. Verleden jaar vond ik hem op een dag helemaal verkrampt, z'n kopje had een enorme draai gemaakt en kon hij niet meer recht krijgen. Het was koud en nat buiten dus nam ik hem mee naar binnen. 's Avonds naar de DA geweest en ze zei dat hij waarschijnlijk een soort beroerte had gehad, spoot hem iets in en als hij na een week geen zichtbare verbetering had gemaakt moest ik terug komen om hem te laten inslapen. Wel, hij maakte geen zichtbare verbetering, maar ik was niet van plan hem zomaar te laten inslapen. Ben toen zelf naar de apotheek geweest, heb baytril gekocht, hem een maand ermee ingespoten, binnengehouden, moeten voeren en laten drinken, hij kon helemaal niets zelf, masseerde dagelijks zijn nek, maakte 2x per dag z'n kooi schoon want het oog dat op de grond rustte (door z'n verdraaide nek) mocht zeker niet gaan ontsteken. Langzaam aan ging het beter met hem en na zo'n 4 maanden was er zo goed als niets meer van te merken dat hij zo verkrampt was geweest.
Hij mocht weer buiten bij z'n vriendjes en zo ziet hij er nu dus uit. (hij is ondertussen ook al weer 6 jaar)

Gebruikersavatar
stev
Berichten: 376
Lid geworden op: 21 mei 2006 11:03
Land:
M/V: V
Locatie: eeklo

Berichtdoor stev » 03 jul 2006 23:24

net hetzelfde meegemaakt.
konijntje gekregen die ziek is geworden.da ging het laten inslapen. maar ik wou weer eens koppig doen; ons vader had een flesje baytril staan en hij was er helemaal bovenop gekomen. nooit meér iets aan gezien.
goed spul die baytril. je hebt het ook in verschillende maten. word ook voor varkens gebruikt dacht ik


Terug naar “Cavia's”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten