Ver van OK

Gebruikersavatar
MIC
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 mei 2007 00:47
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: Ver van OK

Berichtdoor MIC » 07 jun 2010 23:39

Weer een update
Zaterdag 5 juni zijn ze weer op de weegschaal gegaan
Mams woog 1080gr
Maude 991gr
Mandarijntje 803gr
...het gaat dus goed met de M(agere) caafjes.
Het was al heel warm boven, er was al 29° dat is de ideale moment (voor hun,niet voor mij)om ons badje te krijgen. 6 lady's & Merlijn zijn nu al okselfris en de nageltjes (94 stuks) zijn gedaan zonder gemopper. :lol:

Juni is dikwijls een periode waar luisjes de stalletjes en dieren pesten, en al ben ik geen was- & föhnfanaat, eens het lekker warm is gaan ze hier allemaal in bad, want een fris gewassen huid zonder dode huidschilfers is al prima om luisjes te weren.
Het gaat vlot met 2 teilen, veel water en een hoop handdoeken natuurlijk want cavia's drogen niet snel, zo krijgen ze bij de meesten een brushing maar hier rol ik ze als rolmopsen in droge handdoeken en gaan ze even lekker samen in de curver drogen. Dan weer een borstelbeurt en de nageltjes en ze kunnen weer rennen in hun verblijf naar believen.

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Re: Ver van OK

Berichtdoor Lies » 07 jun 2010 23:49

Het was al heel warm boven, er was al 29° dat is de ideale moment (voor hun,niet voor mij)
Hmm..


Fijn dat het goed gaat met ze Mic. Geniet ervan!!

Gebruikersavatar
MIC
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 mei 2007 00:47
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: Ver van OK

Berichtdoor MIC » 08 jun 2010 16:11

Is het niet dat ZIJ genieten van hun slaven te laten werken met zo'n temperatuur, Lies :lol:
Ik was druipnat: de festiviteiten, dan de boel opruimen, een berg handdoeken tillen en brengen naar de Mièle, droogkast, opvouwen ... terug naar boven. Nou zeg ik had ook wel iemand verdient die mij een verkwikkende douche gaf en mijn rug schrobte :nuffig:


Terug naar “Cavia's”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten