Ik ben Lenny!

Gebruikersavatar
MIC
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 mei 2007 00:47
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: Ik ben Lenny!

Berichtdoor MIC » 05 apr 2012 19:52

Mijn cavia's krijgen een stukje fruit als zgz; dessert, dat is hier heel miniem: per cavia = 1 druifje, aardbei, framboos, schijfje banaan, stukje meloen, ... of schijfje appel (met 1/4 appel heb ik dus dwarse schijfjes voor 5 à 6 cavia's)
Diegene die grettig dagelijks zijn mini stukje appel lustte was onze Merlijn,... ach dat zoet snoepje smulde hij als eerste en was dat klein stukje er niet bij dan liet je toch je ongenoegen en protest merken aan het baasje :-D , Jammer genoeg kreeg Merlijn een korts aan de bovenlip (denk aan een koortslip bij mensen die steeds open barst ) en dat is dus het lot van sommige cavia's die graag appels lusten.
Hier willen ze enkel Jonasgold :nuffig:
Dus een keertje aan iedereen tracteren mag wel, maar enkel appeltjes voor Lenny dat niet.

Gebruikersavatar
marjolijn1957
Berichten: 5915
Lid geworden op: 12 jan 2009 12:01
Land: NL
M/V: V
Locatie: Vlakbij een zeer bekend knooppunt in het midden van NL

Re: Ik ben Lenny!

Berichtdoor marjolijn1957 » 05 apr 2012 20:11

Nee niet alleen appeltje. Heb een krop andijvie gekocht en een paar appels. Ga straks nog even wat kruidenhooi pakken en dan ben ik klaar voor de start.

Gebruikersavatar
MIC
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 mei 2007 00:47
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: Ik ben Lenny!

Berichtdoor MIC » 07 apr 2012 12:46

neen uiteraard niet enkel appelen, maar het ging er over of appelen ok waren, is ok maar het kan bij sommigen en lastige reactie geven;

Hoe was je bezoek bij Lenny, heb je foto's gemaakt ?

Gebruikersavatar
bolliebollien
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 jun 2011 17:40
Land: bel
M/V: V

Re: Ik ben Lenny!

Berichtdoor bolliebollien » 07 apr 2012 16:52

Hoe is het geweest en heb je foto van Lenny!
Ik heb drie caafjes, en wat een geweldige schatten zijn het!
Ze staan buiten in de tuin, en hebben een twee verdiep apartement :-), hun deur staat heel de dag open en ze kunen de tuin incrosse zoveel ze willen, kan er uren naar kijken


Terug naar “Cavia's”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten