Het verhaal van de twee dumpkittens (met foto's)

viefpief
Land: Nederland
M/V: V

Re: Het verhaal van de twee dumpkittens (met foto's)

Berichtdoor viefpief » 26 mei 2013 12:20

Moet er niet aan denken..

Hier nog even een betere foto van Draakje. Het zijn allebei toch echt wel donkere chocolade-katjes, en niet echt zwart.
Afbeelding

Ze is een echte clown, met ontzettend babygedrag. Zodra ze je aanwezigheid opmerkt gaat ze spinnen en komt ze bij je om geaaid te worden. Ze kan je helemaal onderknuffelen en uren op je borst blijven liggen zodat ze met haar koppie lekker dicht bij je gezicht kan liggen :gutgut:

Miekje is toch wat meer een dame. Ze houdt wel van aandacht en kan ook heel hard spinnen, maar ze komt niet zo opdringerig over je heen hangen :puh2: Ze doet me zo erg denken aan onze ouwe Borstel. Die is 20 jaar oud geworden, zo'n 3 jaar geleden overleden. Zij was altijd de ware koningin in huis en hield alle onbeschofte katers uit de tuin :gluiplach: Borstel was echt de baas. Ze was een klein cypers poesje, heel snel "beledigd" maar wel heel liefdevol. Als ze bijvoorbeeld bij me kwam liggen in bed, dan wou ze altijd onder de deken op mijn buik. Maar als ik me dan voorzichtig om wou draaien, of maar een beetje bewoog, dan stond ze meteen op en liep ze weg.. Naarmate ze ouder werd werd ze ook wel liever en rustiger. Vroeger ving ze nog wel eens grote volwassen ratten of duiven, maar ze is rond haar 15e toch wel met pensioen gegaan :mrgreen: Goed ik wijk een beetje af van de twee zwarte meiden, maar Mikesch heeft precies dezelfde strenge wenkbrauwen als Borsteltje, en dezelfde kraakstem. Dat vind ik toch wel heel leuk.

kiekenboerinneke
Land: belgie
Contacteer:

Berichtdoor kiekenboerinneke » 28 mei 2013 17:32

Het karakter van Draakje lijkt erg op die van onze Bandida... Die is ook zo "opdringerig knuffelerig..." :mrgreen:

viefpief

Berichtdoor viefpief » 27 okt 2013 11:31

Draakje de heksenpoes, die héél graag op mijn schouders kruipt :gutgut:
Afbeelding

Miekje de andere heksenpoes :gossip:
Afbeelding

Isabel

Berichtdoor Isabel » 27 okt 2013 13:50

Wat een prachtige foto van Draakje, echt heel mooi Vief! :ja:

Terug naar “Katten”