Aanhankelijke Smack zoekt nieuw huisje

Jasmien
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2014 21:37
Land: nederland
M/V: V

Aanhankelijke Smack zoekt nieuw huisje

Berichtdoor Jasmien » 19 jan 2014 14:11

Aanhankelijke Smack zoekt nieuwe baas
Zwarte katten zijn niet makkelijk te fotograferen, maar geloof me dat Smack met zijn glanzende zwarte vacht en dat piepklein servetje onder zijn kinnetje een knappe kerel is. Smack is 5 jaar oud en een hele lieve, aanhankelijke kat. Hij is een tikkeltje onzeker geworden doordat bij zijn vroegere baasjes soms een buurkat door het kattenluik naar binnen kwam. Smack kon daar niet goed mee omgaan, kreeg blaasproblemen en ging sproeien. Nu heeft hij dieetvoer en zijn de problemen en het sproeien voorbij.
 Sinds augustus 2013 woont hij (tijdelijk) bij een vrijwilligster van het asiel en is hij helemaal zindelijk. Vandaar dat het nu tijd wordt om een gouden mandje te vinden.
Wat zoekt Smack?
Smack wil je dolgraag helpen met alles wat je aan het doen bent. Hij is een echte (huis)vriend, houdt van een praatje, op schoot zitten, knuffelen en is dol op spelen. Hij zoekt een rustig baasje, dat hem steunt zodat zijn zelfvertrouwen kan blijven groeien. Die baas moet het bovendien niet vervelend vindt om zijn kattenbak goed schoon te houden. Smack vindt andere katten spannend en het is beter voor hem als hij het huis niet met soortgenoten hoeft te delen. Kleine kinderen kent hij niet, bij rustige oudere kinderen kan hij waarschijnlijk wel. Hij gaat graag naar buiten, maar stelt daaraan geen hoge eisen. Een groot balkon zou evt. ook in aanmerking kunnen komen.
Geeft u deze geweldige lieve jongen een tweede kans? Als u nog twijfelt, kijk dan eens naar dit filmpje op YouTube http://youtu.be/qz-teCp96DE
Meer informatie: http://www.jjsupport.nl/kattenkeet/inde ... out-logees

Afbeelding

Kefraya
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 jun 2005 15:22
Land:
M/V: V
Locatie: Midden-Nederland
Contacteer:

Re: Aanhankelijke Smack zoekt nieuw huisje

Berichtdoor Kefraya » 27 jan 2014 16:38

Wat een lieverd! Hopelijk vindt hij snel een gouden mandje!
Dieetvoer is toch nauwelijks duurder dan goede kwaliteit kattenvoer?

Jasmien
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2014 21:37
Land: nederland
M/V: V

Re: Aanhankelijke Smack zoekt nieuw huisje

Berichtdoor Jasmien » 27 jan 2014 21:04

Hoi Kefraya,
Ja Smack is een reuze zachte en aardige kat. Hij heeft een prachtig karakter! Leuk dat je dat vraagt over het dieetvoer. Ik heb dat laatst uitgezocht en wat bleek: dieetvoer is niet duurder! Het bleek zelfs goedkoper te zijn dan het (gewone) voer dat ik mijn eigen katten geef. Dus daar hoef je het echt niet om te laten, bovendien is Smack 100% zindelijk en hartverscheurend lief!!!!

Jasmien
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2014 21:37
Land: nederland
M/V: V

Re: Aanhankelijke Smack zoekt nieuw huisje

Berichtdoor Jasmien » 05 mar 2014 09:17

Smack heeft een nieuw huisje gevonden!
Iedereen bedankt die meegedacht heeft om Smack aan een nieuwe baas te helpen.


Terug naar “Katten”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten